شناسهٔ خبر: 35488277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی دشمنان را سرگردان کرده است

50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی برگرفته از عاشورا دشمنان را حیران و سرگردان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا_منطقه کهگیلویه و بویراحمد،"حسین کلانتری"یکشنبه، 31شهریورماه 98 در مراسم رژه نیروهای استان افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس غیرتمند، دلیر و حماسه آفرین هستند.

وی اظهارکرد: امام راحل درهای زندگی و حیات طیبه را نه تنها بر روی ملت ما بلکه بر روی همه ملت‌های آزادی خواه عالم باز کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهیدان ارزشمندترین هدیه الهی را که جان شیرین‌شان است گذشتند که انقلاب پر فروغ اسلامی ایران نورانی شود و هرگز خاکستر دشمن نتواند نور آن را کم فروغ کند.

کلانتری تصریح کرد: عزت امروز ایران اسلامی در گرو ایستادگی، مقاومت، دلیری‌ها و پایمردی‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: درود و نصرت الهی بر دولتمردانی که راه امام و رهبری و اهل بیت(ع) را با تدبیر و درایت ادامه می دهند و دشمن را مرعون تدابیر دیپلماسی انقلابی خود نموده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز در شرایطی سالگرد دفاع مقدس را گرامی می داریم و به یاد شهیدان هستیم و پیمان می بندیم که حافظ خون مقدس شهیدان باشیم که دشمنان اسلام تمام توان‌شان را در جدیدترین مسیری که به نگاه خودشان موثرترین روش، تاکتیک و تکنیک خاص خودشان برای مبارزه با ایران است، گذاشته اند.

کلانتری بیان کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس با انواع و اقسام تجهیزات و موشک‌ها به رژیم بعث عراق کمک کردند اما ایستادگی، وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی با پیروی از ولایت و امام و تحمل سختی‌ها آن‌ها را ناامید و مایوس کرد.

وی تاکید کرد: دشمن همه روش‌ها را برای مقابله با ایران اسلامی امتحان کرد اما جواب نگرفت و امروز فشار حداکثری در همه بخش‌ها به خصوص بخش اقتصادی را به مردم جهت جدایی از ارزش‌ها، دولت، رهبری و دستاوردهای خون شهداء هدف خود قرار داده اما استراتژی ملت، رهبری، نظام و دولت ما مقاومت و ایستادگی فعال است و این درس برگرفته از عاشورا دشمنان را حیران و سرگردان کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به خصوص سپاه پاسداران با اقتدار تمام پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین پهپادهای آمریکا را گرفتار کردند.

کلانتری اظهارکرد: امروز تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا و هم پیمانان‌شان با پیروی از رهبرمعظم انقلاب و تدابیر فرزندان این ملت همچون دکتر ظریف نقش برآب شده و دشمنان این ملت را گیج کرده است، ظریف را تحریم می کنند اما به فعالیت موثرش ادامه می دهد و ظریف یک شخص نیست بلکه نماینده ایران اسلامی است.

وی افزود: دولت در کنار قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح هماهنگ و منسجم تلاش می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همه مسئولان، نیروهای مسلح، سپاه عزیز، نیروی انتظامی پر افتخار، دستگاه امنیتی هوشمند و مسلط و دستگاه قضایی توانمند و آبرومند برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان ما، متحد هستند.

کلانتری بیان کرد: درود بر مردمی که سختی‌ها را تحمل می کنند تا دشمن شاد نشود و همین ایستادگی شما مردم، مسئولیت ما مسئولان را برای رفاه، امنیت و آسایش شما بیشتر می کند. رمز پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و گردنه‌های مختلف خطرناک وحدت بوده است.

انتهای پیام

نظر شما