شناسهٔ خبر: 35488273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ایران اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است

50223

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ایران اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا_ منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم‌دل روز یکشنبه، 31 شهریور ماه 98 در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: شما امروز می بینید دشمنان ما که از پیروزی انقلاب تاکنون انواع و اقسام پلیدی ها و توطئه ها را به کار برده و می برند تا ما را در منطقه خوار کنند اما ما دشمن را تحقیر کردیم.

وی اظهارکرد: در ابتدای انقلاب اسلامی شاید به سیم خاردار نیاز داشتیم و به ما نمی دادند اما امروز رزمندگان، جوانان و دانشمندان کشورمان به اندازه ای از توسعه علمی و نظامی رسیده اند که پیشرفته ترین پهپاد دشمن را ساقط می کنند. نفتکش ما را توقیف کردند اما ما بلافاصله با مقابله به مثل دشمن را تحقیر کردیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرشنان کرد: جریان مقاومت که از یمن تا لبنان و دریای مدیترانه شکل گرفته با قدرت و عظمت تمام دشمن را خرد کرده است که البته این مسئله برگرفته از قیام عاشورای حسینی و الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس است.

سردار خرم‌دل تصریح کرد: ثمره خون شهیدان صبر و استقامت رزمندگان و خانواده شهدا آن‌چنان شوکتی و عظمتی به ما داده که امیدمان را نسبت به گذشته برای پیروزی نهایی صد چندان کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما روزی آن‌چنان در مقابل ما عقب نشینی کردند، امروز با حقارت آروزی عکس گرفتن و مذاکره با ایران اسلامی را دارند، دشمنی که اگر یک روز ناوگانش به سمت ما یا هر کشور دیگری حرکت می کرد آن کشور سقوط می کرد، امروز با ذلت تمام جرات مقابله به مثل هم ندارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ما برگرفته از عاشورای حسینی است، بیان کرد: در عاشورای حسینی با نابرابری قدرت، لشکریان عظیم یزیدی و حداقل نیرو و امکانات حسینی مواجه بودیم. اما این باعث نشد که مولی و مقتدای ما از جهاد سر باز زند.

سردار خرم دل عنوان کرد: امروز نیز همچون هشت سال دفاع مقدس اگرچه نیرو، تجهیزات و امکانات دشمن هیچگونه رعبی در دل رزمندگان سپاه اسلام نمی اندازد، اتکا و توکل‌مان به خدای متعال، توسل‌مان به ائمه معصومین(ع) و توجه‌مان و به مردم عزیز و شریف است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و ارتش قهرمان در مرزها و سطح کشور با عزت و هوشمندی موجب رشک دشمنان ماست.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شریف ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند که از یکایک آنها سپاسگزاریم.

سردار خرم دل اظهارکرد: عهد و پیمان می بندیم با امام و ولی یمان که تا آخرین قطره خون از مسیری که در سال 57 آغاز شده دست نشوییم و تا آخرین قطره خون وفادار انقلاب و نظام باشیم.

وی بیان کرد: آرزو می کنم که این اتحاد و همدلی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما