شناسهٔ خبر: 35488162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) :

پاسخ نیروهای مسلح به ماجراجویی دشمن پشیمان کننده خواهد بود

اصفهان - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن بداند پاسخ نیروهای مسلح قاطع و هرگونه تجاوز و ماجراجویی دشمن با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد، پس بهتر است دشمنان ایران دست از پا خطا نکنند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: این نمایش قدرت اسلام و این مناسبت‌ها سرآغاز و زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وحدت و همدلی و همکاری نیروهای مسلح  در استان اصفهان اعم از نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه اطلاعاتی نمونه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در بالاترین آمادگی رزم و توان دفاعی قرار دارند، افزود: به تأسی از فرهنگ عاشورا و آیات قرآن کریم نصرت الهی را در نبود وابستگی به بیگانگان می‌دانیم و نیروهای مسلح آماده اجرای هر ماموریتی هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شکست‌های پی در پی آمریکا و مزدورانش در منطقه و عقب نشینی آشکار آنها مدیون نصرت و امداد الهی است و نیروهای مسلح استان اصفهان ضمن تجدید بیعت با شهدا و رهبری، آماده جان‌فشانی و دفاع از مرزهای ایران و مقابله با تهدیدهای آمریکا در منطقه هستند.

فدا خاطرنشان کرد: امروز ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی و شهدای دفاع مقدس و فرمانده کل قوا اعلام می‌کنیم تمام نیروهای مسلح استان اعم از یگان‌های پیاده و توپخانه، پدافند هوایی، هوانیروز و نیروی هوایی قهرمان و بسیجیان دلاور آماده جان‌فشانی و دفاع از مرزها و کیان جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدات آمریکا و ایادی آن در کشورهای همجوار خواهیم بود.

در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس یگان‌های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی صبح روز یکشنبه در اولین روز هفته دفاع مقدس از مقابل گلستان شهدای اصفهان رژه رفتند.

۳۱شهریور سال ۱۳۵۹ سالگرد یورش ارتش حکومت بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته دفاع مقدس است.
۶۰۲۲  /۷۱۳۴

نظر شما