شناسهٔ خبر: 35485038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک:

نیروهای مسلح هر گونه تهدیدی را مقتدرانه پاسخ خواهند داد

سرهنگ کریمپور ارتش و سپاه را مایه امنیت و آرامش دانست و گفت: نیروهای مسلح اکنون در اوج آمادگی به سر می برند و هرگونه تهدیدی را مقتدرانه پاسخ خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سرهنگ احسان کریمپور» امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان اندیمشک که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دشمنان می خواهند با تحریم های اقتصادی و سیاسی مقاومت مردم غیور و سربلند ایران را بشکنند اما ایستادگی ملت شریف ایران مشتی بر دهان مستکبرین جهان بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه چیز بر خلاف اراده جهانی اتفاق افتاد، زیرا این ملت قد کشید، قدرتمند شد و اراده ما بر قدرت برجسته جهانی غلبه کرد.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها باور دارند که اگر یکی بزنند ۱۰ تا می خورند ابراز کرد: نقض برجام ثابت کرد اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ۱۰ قدم پیش می گذارد.

 

وی با اشاره اینکه ارتش و سپاه ثابت کرده اند که هر کدام برای تداوم انقلاب اسلامی لازم هستند افزود: ارتش و سپاه مایه امنیت و آرامش هستند.

 

سرهنگ کریمپور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سایر نیروهای مسلح اکنون در اوج آمادگی به سر می برند و هرگونه تهدیدی را مقتدرانه پاسخ خواهند داد.

 

همچنین «سرهنگ علی ساکی» عنوان کرد: امروز ما در این مکان جمع شده ایم تا به گوش استکبار برسانیم ایران امروز ایران چهل سال گذشته نیست

 

فرمانده تیپ ۷۲ پیاده مکانیزه دوکوهه تصریح کرد: ایران چهل سال گذشته حتی در مقابل سیم خاردار تحریم بود و نیروهای مسلح ما در این حوزه هم با مشکل مواجه بودند اما امروز به برکت خون شهدا و رهبری پیامبرگونه رهبر مسلمین جهان در اوج افتدار هستیم و اعلام می کنیم خط ما، خط برادران شهیدمان است که تاثیر گرفته از فرهنگ سرخ شهادت امام حسین (ع) است.

 

وی بیان کرد: امروز می بینم آمریکا که داعیه کدخدایی جهان را با خود یدک می کشد، چگونه پیشرفته ترین پهپادش با موشک توانمند داخلی منهدم می شود و این نیز بخشی از اقتدار کشور ماست.

 

وی ابراز کرد: امروز به برکت خون شهدا، پایمردی و مقاومت شما همرزمان انقلاب، مرز زمینی، دریا و فضای هوایی ما امن ترین نقطه جهان است.

 

سرهنگ ساکی یادآور شد: صدام همیشه دنبال این بود تا به هر نحوی قسمتی از خاک ایران را جدا کند چرا که در معاهدات مختلف نظامی و غیرنظامی همیشه بازنده بوده است.

 

در پایان این مراسم بسیجیان با نوحه خوانی مداح اهل بیت (ع) به عزاداری و سینه زنی پرداختند و همچنین از بسیجیان نمونه شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

 

نظر شما