شناسهٔ خبر: 35480993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

انهدام باند سارقان قطعات خودرو در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای باند به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی پورکاوه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم برق در سطح شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حین سرقت از سیم های برق مشاهده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اعتراف متهم به ۱۲ سرقت کابل های برق در سطح این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: تحقیقات همچنان از نامبرده ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی تا برخورد قانونی با متهم صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند سارقان قطعات خودرو در کاشان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پورکاوه با اشاره به انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی کاشان افزود: با انجام اقدامات از سوی کاراگاهان موفق شدند اعضای باند چهار نفره سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر و تاکنون به هشت فقره سرقت اعتراف کرده اند.

نظر شما