شناسهٔ خبر: 35480798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تامین پوشش حداکثری تلفن همراه در جاده های آذربایجان غربی

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دیدار با سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر تامین پوشش حداکثری تلفن همراه در جاده های این استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی ،در این دیدار مسائل و مشکلات زیرساخت های ارتباطی استان و بحث پوشش تلفن همراه در برخی از مسیر های کوهستانی و صعب العبور استان مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به برخی از مشکلات اپراتورها در تامین پوشش ارتباط جاده ای عنوان کرد: هزینه تامین جاده دسترسی و برق سایت های مورد نیاز برای پوشش تلفن همراه در مناطق صعب العبور و کوهستانی برای ایجاد سایت از مهمترین عوامل موجود است که باید این موارد در استان بررسی و راهکارهای مناسب اتخاذ شود.

آرامون سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این دیدار بر ضرورت ارتقای شاخص فناوری اطلاعات و ارتباطات و بویژه توسعه پوشش تلفن همراه در جاده ها و مناطق مرزی استان تاکید کرد و گفت: از وزارت ارتباطات انتظار می رود رفع مشکلات زیرساخت های ارتباطی استان آذربایجان غربی را بصورت ویژه در دستور کار قرار دهد و ما نیز برای رفع موانع موجود در استان تلاش می کنیم.

 

نظر شما