شناسهٔ خبر: 35480594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایران هیمنه نظام استکبار را در هم شکست

استاندار البرز با بیان اینکه ما هیمنه نظام استکبار را در هم شکستیم گفت: جمهوری اسلامی ایران با صلابت و توانایی نظامی و قدرت سخت و نرم معاملات منطقه را به نفع خود تغییر می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در کرج برگزار شد، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان به ویژه بیش از پنج هزار و 200 شهید البرزی گفت: آنچه در این میدان مشاهده می شود حضور پویا و مقتدر جوانان در گام دوم انقلاب همچون گام اول انقلاب است. درود بر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که امروز در این میدان می بینیم.

استاندار البرز بیان کرد: دورانی بود که دشمن جمهوری اسلامی ایران را محور شرارت می دید و توهم داشت که می تواند ایران را در 6 روز تصرف کند و اجازه نمی دهد جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در ایران گرفته شود اما با پشتیبانی همین نیروها و مردم دشمن به اهداف خود نرسید و امروز انقلاب اسلامی سرزنده و بالنده در مسیر خود حرکت می کند.

وی اذعان کرد: در 31 شهریور ماه 1359 ایران اسلامی سلاحی برای دفاع از خود در اختیار نداشت و به دنبال استفاده از سلاح های ابتدایی برای دفاع بود اما امروز این کشور به یکی از کشورهای به روز دنیا تبدیل شده که توانایی ساخت نرم افزارهایی با تکنولوژی بالا را دارد. ما هیمنه نظام استکبار را در هم شکستیم.

شهبازی اذعان کرد: اکنون به محض اینکه پهباد دشمن به مرزهای آبی سرزمین ایران ورود می کند با هوشیاری نیروهای مسلح سرنگون می شود؛ زمانی که دشمن برای بستن شاهراه اقتصادی کشور نفتکش جمهوری اسلامی ایران را می گیرد با اقدام سرسختانه نیروهای مسلح مواجه می شود.

استاندار البرز اظهار کرد: استکبار جهانی با راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه درصدد ایجاد ناآرامی است اما جمهوری اسلامی ایران با صلابت و توانایی نظامی و قدرت سخت و نرم معاملات منطقه را به نفع خود تغییر می دهد.

شهبازی ضمن تشکر از وفاق و انسجام میان نیروهای مسلح البرز و هم افزایی برای برگزاری این رژه بیان کرد: امیدوارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت و پشتیبانی مردم در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه بتواند با صلابت تر و قدرتمندتر از مرزهای جغرافیایی خود دفاع و نهضت ها و جنبش های آزادی را هدایت کند.

انتهای پیام/پ2/ 1105/س/3

نظر شما