شناسهٔ خبر: 35480495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دیگو سیمئونه: در قرارداد هیچ کدام از بازیکنان قید نشده باید در تمام بازی ها، 90 دقیقه بازی کنند

مهدی جوانی

ال چولو در مورد تصمیماتش در تغییر بازیکنان صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اتلتیکو مادرید دیشب در خانه مقابل سلتاویگو بدون گل متوقف شد تا 2 امتیاز مسابقه را از دست دهد. 

بعد از این مسابقه، دیگو سیمئونه، در پاسخ به این سوال که چرا ژائو فیلیکس را در زمین نگه نداشته و با آلوارو موراتا تعویض کرده، به نقل از مارکا، اعلام کرد اجباری برای بازی دادن 90 دقیقه ای به کسی ندارد:

در قرارداد هیچ کدام از بازیکنان قید نشده باید در تمام بازی ها، 90 دقیقه بازی کنند. ژائو تا آن موقع خیلی خوب بازی کرده و تصمیم گرفتم با وجود این، تعویضش کنم. 

سیمئونه در ادامه در خصوص از دست دادن فرصت پیروزی در این دیدار خانگی هم توضیح داده است:

بلافاصله بعد از دیدار سنگین چهارشنبه شب مان مقابل یوونتوس، به میدان رفتیم. نیمه اول متعادل بود، اما در نیمه دوم تمام تلاش مان را برای رسیدن به گل، به کار بستیم. با این حال، سلتا خیلی خوب دفاع کرد و به هدف نرسدیم، چون چندان خوب نبودیم. در برابر یوونتوس هم خیلی به دنبال برد بودیم که باعث اضطراب و جاه طلبی و در نتیجه عجله در رسیدن به گل شد، ولی در نهایت بازخوردها مثبت بود.

سیمئونه در نهایت در خصوص قحطی گلزنی از سوی مهاجمان تیمش صحبت کرده است:

فکر می کنم تیم و مخصوصا مهاجمان پیش فصل خیلی خوبی داشتند. تیم شرایط خیلی خوبی داشت و به نظرم اوضاع روبه راه است، چون با شروع فصل برخی افت و خیزها خود را نشان می دهند. بعضی ها زود و بعضی ها دیرتر شروع به گلزنی می کنند. 

امیدواریم به گل های مورد نیازمان برسیم، چون مشخص است شانس گلزنی هایمان سر جایش است. اگر چنین نشود، باید فشار حملات را بیشتر کنیم، چون هر گل به خاطر عطش گلزنی قبل از آن است که به دست می آید.

گفتنی است اتلتیکو مادرید بعد از 3 برد پیاپی در ابتدای لالیگا، دو هفته است که رنگ برد به خود نمی بیند. آنها هفته گذشته هم به رئال سوسیداد باخته بودند. 

نظر شما