شناسهٔ خبر: 35480491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مقاومت مردم و نیروهای مسلح مهمترین مولفه پیروزی های کشور است

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مقاومت مردم و نیروهای مسلح مهمترین مولفه پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج، ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ایران تنها انقلابی است که بیشتر از چهل سال بدون خیانت به آرمان های خود و  با تکیه بر مولفه های قدرت خویش به کار خود ادامه داده است.

وی نقش مردم را یکی از مهمترین مولفه ها در عرصه انقلاب دانست و ادامه داد: این نهضت آزادی بخش در طول این ۴۰ سال سختی های زیادی را متحمل شده است و زمینه ساز پیروزی های مختلف بوده است خود به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده و در روند مسائل منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از مولفه های چون اسلام، ولایت فقیه و نیروهای مسلح و در نهایت مردم مقاوم ایران یاد کرد و گفت: وجود این مولفه ها نشان از قدرت ایران دارد و به برکت همین اقتدار است که همچنان در تمامی صحنه ها از دستاوردهای خود دفاع می کند.

رجبی افزود: ولایت فقیه و رهبری کارآمدی خود را بعد از ۴۰ سال از انقلاب به خوبی و راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یکی دیگر از مولفه‌های قدرت ایران است که خود را در قدرت بازدارندگی و در اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده است.

وی با بیان این که مولفه های مذکور با هم سبب شکست دشمنان این آب و خاک شده است،  اضافه کرد: با ادامه این راه کردستان به استانی در حال توسعه ‌با امنیتی پایدار در ایران  تبدیل شده است.

نظر شما