شناسهٔ خبر: 35480438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در ساحل خلیج فارس برگزار شد

بوشهر - آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ساحل خلیج فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح یکشنبه در این آئین گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هستند و هر تهدیدی را با اقتدار پاسخ می‌دهند.

سردار علی رزمجو با اشاره به توان بالای نیروهای مسلح کشور، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای عزت و اقتدار بی‌نظیری در دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه نصرت الهی و موفقیت های بزرگ برای جمهوری اسلامی روزافزون شده است ادامه داد: فرزندان ایران بیشتر از گذشته آمادگی پاسخ به هر نوع از تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز دارای پیشانی دفاعی قوی، پهناور گسترده‌ای است که استکبار و استعمار را به‌زانو درآورده و انرژی و پتانسیل سیاسی و نظامی دشمنان را در سراسر جهان بی‌خاصیت کرده است.

در این مراسم رژه، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دریابانی مقابل تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند و بخشی از توان و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما