شناسهٔ خبر: 35480352 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

راهپیمایی عزاداری برای تجدید بیعت با امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام)+ عکس

جمعیت «کشافه الکفیل» برای چهارمین سال متوالی راهپیمایی عزاداری را برای تجدید بیعت با امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، برای چهارمین سال متوالی، جمعیت «کشافة الکفیل» متعلق به بخش کودک و نوجوانان در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) با مشارکت بیش از 200 نفر از اعضای این جمعیت، راهپیمایی سوگواریرا  به منظور تجدید بیعت با امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) به راه انداخت.

این راهپیمایی از منطقه باب بغداد آغاز شد و تا حرم اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ادامه داشت. هدف از این راهپیمایی عرض تسلیت به صاحب زمان حضرت حجت بن الحسن(عجل الله تعالی فرجه شریف) و تجدید بیعت با سید الشهداست.

سپس شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای عزاداری از بین الحرمین الشریفین عبور کردند و به سمت حرم اباالفضل العباس(علیه السلام) رهسپار شدند.

 

عزاداران با سردادن شعارهایی میزان حزن و اندون خود را از این مصیبت ابراز کردند. در مسیر این راهپیمایی تابلوهایی از واقعه طف و جانفشانی های نیروهای امنیتی و حشد شعبی به نمایش گذاشته شد.

همچنین در مسیر راهپیمایی صحنه هایی از نبرد کربلا و جانفشانی ها و ایثار و گذشت اصحاب امام حسین(علیه السلام) به ویژه قمر بنی هاشم(علیه السلام) به تصویر کشیده شد.

نظر شما