شناسهٔ خبر: 35480333 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

عکس‌های ملکه زیبایی عرب جنجالی شد

احلام خواننده و سلبریتی اماراتی عکس‌های جدیدی از خود منتشر کرده، این عکس‌ها به وضوح نشان می‌دهند که این خواننده معروف وزن کم کرده است، پیش از این او به دلیل اضافه وزن و چاقی مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود.

صاحب‌خبر -
اینطور که به نظر می‌رسد او از کنار انتقادات به سادگی نگذشته است، رسیدن به وزن ایده آل برای سلبریتی همانند او نه تنها موج انتقادات را متوقف می‌کند بلکه برای سلامتی نیز مفید است چرا که از قدیم گفته اند چاقی مادر همه بیماریهاست.

البته گفتنی است که او مدتی انتقاد‌ها درباره چاقی اش را نادیده می‌گرفت و حتی یکبار جنجال رسانه‌ای به خاطر آن رخ داد، او در مصاحبه‌ای گفته بود من چاق نیستم بلکه بامزه ام.

استایل جدید احلام با کاهش وزن قابل توجه باعث شد تا دنبال کنندگان او در اینستاگرام زیبایی و خوش تیپ شدن او را تحسین کنند و از او درباره راز این تغییر بپرسند، برخی هم پا را فراتر نهاده و به دلیل این تغییر به او لقب ملکه زیبایی جهان عرب را داده اند.

عکس‌های ملکه زیبایی عرب جنجالی شد
البته گروهی دیگر از کاربران اینستاگرامی هم از زاویه دیگری به موضوع نگاه کرده اند، این دسته از کاربران گفته اند که احلام شبیه فشنیست کویتی "فوز الفهد" شده است، عده‌ای نیز می‌گویند شاید او خواسته با نانسی عجرم رقابت کند و به زیبایی و خوش اندامی او برسد و بالأخره عزمش را جزم کرده تا وزن کم کند، برخی هم بر این باورند که او شبیه "نادین نجیم" سلبریتی زیبای عربی شده است.

عکس‌های ملکه زیبایی عرب جنجالی شد
احلام می‌گوید برای وزن کم کردن فقط ورزش، دویدن و راه رفتن روزی دو ساعت انجام داده، حجم غذاهایش را کم کرده و به جای خوردن شکلات از ویتامین‌ها استفاده می‌کند و بعد از ساعت هشت شب هم چیزی نمی‌خورد. او می‌گوید از روش کوچک کردن معده استفاده نکرده، چون اگر این کار را می‌کرد نمی‌توانست ساعت‌های طولانی برای کنسرت هایش سرپا بایستد و می‌گوید قد ۱۶۷ دارد و، چون شانه‌های پهنی دارد باعث می‌شود که با اضافه وزن چاقتر به نظر برسد. می‌گوید لاغری اش را با زحمت به دست آورده و اگر عمل معده انجام می‌داد از گفتنش خجالت نمی‌کشید که بخواهد آن را پنهان کند.

عکس‌های ملکه زیبایی عرب جنجالی شد
گفتنی است، احلام در تاریخ ۲۱ سپتامبر در فصل جدید "ذا فویس" شرکت خواهد کرد.
 
منبع:تابناک با تو

نظر شما