شناسهٔ خبر: 35480277 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

سعید سعدی مطرح کرد:

توقف تصویربرداری «پس از آزادی» صحت ندارد

سینماپرس: تهیه کننده سریال «پس از آزادی» خبر توقف تصویربرداری به دلیل مشکلات مالی را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، سعید سعدی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر توقف تصویربرداری سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر به صبا عنوان کرد: خبر منتشر شده مبنی بر توقف تصویربرداری سریال «پس از آزادی» به دلیل مشکلات مالی صحت ندارد و دوباره امروز یکشنبه ۳۱ شهریورماه تصویربرداری از سر گرفته می شود.

وی تاکید کرد: در این چند روز به دلیل تغییرات در برخی از لوکیشن ها تصویربرداری انجام نشده بود اما گروه صحنه و تدارکات مشغول آماده سازی لوکیشن ها بودند و به دلیل این آماده سازی که قدری به طول انجامید چند روزی تصویربرداری را متوقف کرده بودیم.

تهیه کننده سریال «پس از آزادی» در پاسخ به این پرسش که آیا توقف چند روزه پروژه به دلیل  تخریب بخشی از دکور این سریال در منطقه بوستان ولایت در روز چهارشنبه ۱۳ شهریور توسط شهرداری بوده است یا خیر، اظهار کرد: توقف چند روزه به دلیل آماده سازی دکورهایی بود که در بوستان ولایت دچار آسیب شده بودند و ما درباره این موضوع با شهرداری منطقه ۱۹ به توافق رسیده و مصالحه کردیم و کار همچنان ادامه دارد.

سعدی با اشاره به اینکه حدود ۷۵ درصد از سریال «پس از آزادی» تصویربرداری شده است، درباره لوکیشن های این سریال گفت: با توجه به بازنویسی متن، ۶۰ درصد از تصویربرداری در بوستان ولایت و ۴۰ درصد خارج از این بوستان بوده است.

وی درباره زمان پخش سریال «پس از آزادی» بیان کرد: قرار بر این بود که این سریال در آذر ماه ۹۸ روی آنتن برود اما با توجه به تغییراتی که در قصه ایجاد شد، تصویربرداری این مجموعه تا اواخر آذرماه به پایان می رسد و زمان پخش مشخص نیست. البته ما نیز ترجیح می دهیم بعد از پایان تصویربرداری و مراحل فنی و زمان تحویل کامل سریال به شبکه، این سریال روی آنتن برود.

تهیه کننده «پس از آزادی» درباره مراحل فنی این سریال که همزمان با تصویربرداری در حال انجام است، بیان کرد: تدوین این سریال برعهده حمید باشه آهنگر است. همچنین آرش قاسمی مسئول صداگذاری و حسن پیله ور جلوه های ویژه «پس از آزادی» را همزمان با تصویربرداری انجام می دهند.

سعدی در پایان با اشاره به اینکه در طول تصویربرداری چند بازیگر جدید به پروژه اضافه شده اند که امید روحانی یکی از آنها است، افزود: همه بازیگران اصلی به غیر از خسرو شهراز و قاسم زارع که بازی آنها در این مجموعه به پایان رسیده است، جلوی دوربین هستند و احتمال دارد بازیگران جدیدی نیز برای ادامه کار به این سریال اضافه شوند.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌ رامین سیار دشتی و… از بازیگران اصلی «پس از آزادی» هستند.

درباره داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه….

نظر شما