شناسهٔ خبر: 35480221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به ادامه دهندگان مسیر الهی شهدا، پاسداران خون آنان و سنگر بانان اصلی انقلاب بویژه جوانان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به ادامه دهندگان مسیر الهی شهدا، پاسداران خون آنان و سنگر بانان اصلی انقلاب بویژه جوانان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
امام حسین (ع) راهنمای راه بشر و مومنین است و به مانند مشعلی در تاریکی و جهل تاریخ معاصر، هدایتگر و آموزگاری در درس انقلاب و ایثار است.
تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس یاداور إیثار شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس است و چه زیبا گفت رهبر معظم انقلاب "خون شهیدان ما امتداد خون شهیدان کربلا است."
ماه محرم اوج دلدادگی، عشق وصال و حق طلبی بوده به طوری که فرهنگ شهادت و وفاداری پس از گذشت ۱۴۰۰ سال هر روز برای همگان هویداتر می شود و هشت سال دفاع مقدسی که با وجود گذشت ۳۷ سال از عمر آن هنوز تازگی دارد.
یادمان نمی رود زمانی که دشمن تا دندان مسلح و حامیان آن به ارزش های انقلاب و کیان کشورمان حمله ور شدند، ایثارگران و رزمندگان ما با پیروی از نهضت عاشورا و فرهنگ شهادت و إیثار همراه با الطاف الهی و رهنمودهای حضرت امام ( ره ) اجازه ندادند وجبی از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دشمن افتد و جهان را به حیرت فرو بردند.
پیام تقارن این دو حماسه بزرگ این است که باید مادملت غیور ایران و بویژه جوانان عزت طلبی، امر به معروف و نهی از منکر و انقلابی و جهادی بودن را سر لوحه زندگی خویش قرار دهیم تا صدمه ای به انقلاب و کشور وارد نشود.
حسن عزیزی
مدیر کل ورزش و جوانان

نظر شما