شناسهٔ خبر: 35478935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان، با نورانیت به مسیر خود ادامه می‌ دهد

سردار شاهوارپور گفت: امروز استکبار جهانی و آمریکا، از شکست ‌های پی ‌درپی خود سردرگم هستند ولی به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با نورانیت به مسیر خود ادامه می‌ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه 31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم اظهار کرد: سال گذشته حادثه ناگواری در رژه رخ داد‌ که طی آن جمعی از همرزمان، بسیجیان و مدعوانی که برای دیدن نمایش اقتدار آمده بودند به دست پلیدترین گروه‌های مورد نفرت همه مردم یعنی گروه‌های تکفیری و داعشی به شهادت رسیدند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با بیان اینکه حملات تروریستی امر مذمومی است ولی این امر در کشور بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد افزود: امروز بعضی از مجروحان و جانبازان رژه سال گذشته با اصرار و اشتیاق خود در صفوف سربازان حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: امروز اعلام می‌ کنیم که نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، مرزبانی، تمام نیروهای امنیتی و مسئولان از روحانیت معظم گرفته تا دولتمردان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار خوزستان همگی پشتیبان نظام اسلامی و محکم و استوار برای دفاع از دستاوردهای دفاع مقدس جانانه مقاومت می کنند.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده و هنوز هم ایستادیم تصریح کرد: امروز آمریکا و استکبار جهانی از شکست ‌های پی ‌درپی خود سردرگم هستند ولی به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با نورانیت به مسیر خود ادامه می‌ دهد.

 

نظر شما