شناسهٔ خبر: 35477349 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت نشدن دستمزد هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها بعد از گذشت ۵۸ روز

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در مناطق ۲۲ گانه پایتخت از پرداخت نشدن دستمزد خود تا به امروز خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ مرداد ماه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها برگزار شد و پس از گذشت بیش از یک ماه از آن تاریخ هنوز حقوق و دستمزد هیئت نظارت بر انتخابات پرداخت نشده است.
 
پیش از برگزاری انتخابات اعضای هیئت اجرایی در نشست‌های خبری خود با اصحاب رسانه به دفعات از اختصاص بودجه ۶ میلیارد تومانی برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها خبر دادند.
 
حال طبق جداول ارائه شده از سوی محمدرضا جوادی یگانه رئیس هیئت اجرایی مرکزی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها هزینه هر شعبه اخذ رای در روز برگزاری انتخابات رقمی بالغ بر ۲۷ میلیون ریال اعلام شد که با احتساب ۱ هزار و ۷۷۴ شعبه اخذ رای این رقم به رقمی بالغ بر ۴۷/۸۰۹/۳۰۰/۰۰۰ ریال می‌شود.
عاجز ماندن مدیریت شهری در پرداخت دستمزد‌های ۳۰۰ هزار تومانی هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها
 

حال باید به رقم مذکور، رقم هزینه‌های چون فناوری تجهیزات، حمل و نقل و تبلیغات را اضافه کرد که به طور حتم رقمی بیش از رقم مذکور اضافه می‌شود.
حال بسیاری از اعضای هیئت نظارت بر برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها در تماس‌هایی اعلام می‌کنند که دستمزد‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی آن‌ها برای برگزاری انتخابات با گذشت بیش از یک ماه هنوز پرداخت نشده است.

احمد مسجد جامعی رئیس ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح دلیل پرداخت نشدن حقوق و دستمزد هیئت نظارت بر برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها گفت: بودجه مربوط به برگزاری پنحمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اختصاص پیدا کرده است و برای پرسش چرایی پرداخت نشدن دستمزد اعضای آن تا به امروز باید موضوع را از آقای میلانی نائب رئیس ستاد برگزاری پنحمین دوره انتخابات جویا شد.

رئیس ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در پاسخ به این سوال که کار صدور اعتبار نامه منتخبان پنحمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در چه مرحله‌ای است، گفت: اعتبار نامه منتخبان در حال صدور است و تا به امروز آن دسته از اعتبار نامه‌های که صادر شده است من امضا کردم.
 
آرش حسینی میلانی نایب رئیس ستاد برگزاری پنحمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت پرداخت نشدن حقوق و دستمزد ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: بودجه مربوط به انتخابات شورایاری‌ها تخصیص پیدا کرده است، اما در پرداخت به مشکلاتی برخورد کرد که نمی‌خواهم آن را باز کنم.

نایب رئیس ستاد برگزاری پنحمین دوره انتخابات شورایاری‌ها ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکل پراخت حقوق و مزایای هیئت نظارت بر پنحمین دوره انتخابات شورایاری‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

بودجه هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها تخصیص یافته است

نظر شما