شناسهٔ خبر: 35477347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

464/ شهید ملک حسین بیاتی: راه شهدا سرمشق آیندگان خواهد شد

شهید ملک حسین بیاتی در وصیت‌نامه خود آورده است: ما شهدا سرمشق آیندگان خواهیم شد پس از ثبت روحیات و احوالات شهدا خودداری نکنید، تا آنجا که می‌دانید فرهنگ امت اسلام که شهدا شمع محفل آنها هستند را گردآوری کنید تا تقدیم به آیندگان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ملک حسین بیاتی:

و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهدان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله (ص)، سپاس و ستایش خداوند متعال را که مرا آفرید و به من هدایت، سعادت و شهادت را در راه خودش عطا کرد و سپاس او را که مرا  از یاران دین خود قرار داد.

والله که اگر به پاس این همه  نعمت اگر هزاران بار بمیرم و زنده شوم باز کم است. خداوندا! تو می‌دانی که من فقط به خاطر تو وارد میدان رزم شدم و فقط به خاطر تو در راهت شهید خواهم شد، خدایا بر ما وظیفه سنگینی قرار داده‌ای که هر کسی تاب تحمل این وظیفه را ندارد و آن یاری دین تو و حمایت از قرآن توست.

خدایا هم اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم نمی‌دانم چه بنویسم چراکه قلم‌ها و کتاب‌ها هیچ‌گاه قادر به ثبت احوالات انسان‌ها نیستند اما حال که می‌خواهم از این جهان زودگذر و فناپذیر بروم نکاتی چند را به شما وارثان شهدا و زینبیان زمانه یادآور می‌شوم:

ای مردم مپندارید که مردن ما یک مردن عادی است بلکه مردن ما نه مردن بلکه زنده شدن به سوی حق است. رفتن از این دنیا و افتادن حجاب‌های نفس و جسم، یک حرکت است در ادامه حرکت این دنیا که همانا حرکت به سوی خدا بود.

این جنگ، جنگ عقیده است و جنگ بین اسلام و کفر و شما باید بدانید و تشخیص دهید و در آن موقع است که مقام شهید را درک خواهید کرد. دیگر اینکه ما خواهیم رفت اما آینده از ما عبرت خواهد گرفت و ما نیز سرمشق آیندگان خواهیم شد پس از ثبت روحیات و احوالات شهدا خودداری نکنید و تا آنجا که می‌دانید فرهنگ کنونی امت اسلام که شهدا شمع محفل آنها هستند را گردآوری کنید تا تقدیم به آیندگان شود و آنها راه حق را عاشقانه بپیمایند.

مسئله دیگر اطاعت از امام است این نور چشم ما را پیروی کنید تا به سعادت برسید. اما من آرزو داشتم در کربلای حسینی نماز عشق بخوانم اما حال که خواست خدا چنین است خدایا راضی به رضای تو هستم.

در آخر از همه دوستان و آشنایان می‌خواهم مرا حلال کنند و هر چه بدی از من دیده‌اند چشمپوشی کنند. خداوندا به همه این امت اسلام توفیق پیمودن راه شهیدان را عطا کن.

 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/89001/

نظر شما