شناسهٔ خبر: 35477314 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان مرکزی:

استان برتر کشور در شاخص های کسب و کار

استان مرکزی در شاخص های کسب و کار جزء، هشت استان برتر کشور است و روند رو به بهبود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آقازاده در ستاد مشترک راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان دلیجان گفت: فضای کسب و کار در این استان رو به بهبود است و رونق اقتصادی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری در دستور قرار دارد.

وی برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی را در تسهیل رونق اقتصادی تاثیرگذار دانست و ادامه داد: هدف ستاد اقتصاد مقاومتی حل مشکلات و رفع موانع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان است و این مشکلات در سطح استان و کشور با همکاری مسئولان و منتخبان مردم پیگیری می شوند.

استاندار مرکزی، مانع بزرگ تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی را اختیارات محدود استان بیان کرد و گفت: یکی از درخواست های مهم از رئیس مجلس شورای اسلامی ، افزایش اختیارات استانها در شرایط جنگ اقتصادی است.

وی افزود : مشکلات فعالان اقتصادی در دلیجان کمتر است چراکه فرهنگ کار و تولید در این شهرستان مطلوب است.

استاندار مرکزی جاده دلیجان به نراق را از جمله نقاط حادثه خیز دانست و گفت: نقشه این جاده تهیه شده و ساخت دوربرگردان در ورودی شهر این مشکل را حل می کند ،  همچنین جاده نراق به مشهد اردهال به دلیل نبود اعتبار و مشکل قیر با مشکل روبه رو است.

آقازاده با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: امنیت نظام مرهون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و آزادگان سرافراز است.

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای رباط ترک، بازدید از محور دلیجان - نراق، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای رباط ترک، دیدار با خانواده های شهید روستای قالهر و دیدار مردمی با اهالی روستای قالهر از جمله برنامه های سفر استاندار مرکزی به دلیجان بود.

<div id="video-display-embed-code_3976171"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2529228/3976171?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما