شناسهٔ خبر: 35477183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی و هنری یاسین اندیمشک:

مسئولان توجه ویژه‌تری به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشند

سهرابی با اشاره به وجود برخی مشکلات کانون‌های مساجد از جمله کمبود امکانات گفت: نیاز است مسئولان توجه ویژه‌تری به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشند.

صاحب‌خبر -

«سید رضا سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه مسائل مالی و سخت افزاری بخشی از مشکلات کانون های فرهنگی هنری است اظهار کرد: نیاز است که مسئولین توجه ویژه تری به کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند تا متولیان امورات فرهنگی بتوانند برنامه ها را با کیفیت بهتری برگزار کنند و پاسخگوی نیازهای متربیان شرکت کننده در طرح ها باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین اندیمشک تصریح کرد: همان اندازه که انسان به رعایت الگوهای دینی تعهد دارد در برابر توجه به اوقات فراغت نیز مسئول است، بنابراین هر مسلمانی وظیفه دارد به اهمیت این مقوله توجه و از ظرفیت های سازمانی به بهترین شکل بهره برداری کند.

 

وی بیان کرد: طرح اوقات فراغت با هدف ارائه برنامه های آموزشی و اجرای کلاس های دینی، معرفتی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی و به منظور جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و فعالیت های فرهنگی قرآنی به صورت هفتگی در کانون فرهنگی هنری یاسین برگزار شد.

 

سهرابی افزود: طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهداء (ع) با شروع فصل تابستان در رشته های قرآن (روانخوانی- تجوید- حفظ)، احکام (نوجوانان و جوانان)، مداحی (نوجوانان و جوانان)، فوتسال، شنا و اردوهای علمی تفریحی و زیارتی در مقطع جوانان، فوتسال، شنا و اردوهای علمی تفریحی و زیارتی در مقطع نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 

وی گفت: در این کلاس ها از اساتید نخبه و با تجربه شهرستان استفاده شد و در کنار کلاس ها به علت اینکه شور نشاط رقابت بین نوجوانان و جوانان ایجاد شود در مردادماه مسابقاتی در قالب المپیاد تابستانه مزین به نام شهید مدافع حرم سردار علی محمد قربانی در رشته های مختلف برگزار و در پایان با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین اندیمشک خاطرنشان کرد: همزمان با مهرماه و شروع مدارس با توجه به اهمیت مسائل آموزشی، طرح پاییز در این کانون اجرا می شود که برای آن در کنار کلاس های قرآن، احکام و برنامه های ورزشی و کلاس های کمک آموزشی نیز برنامه ریزی شده است.

 

نظر شما