شناسهٔ خبر: 35477143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهمترین عناوین خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تهران-ایرنا- ابلاغ تغییر ساعات کار کارمندان دولت، سوانح مرگبار رانندگی، ادامه تظاهرات مردم مصر علیه السیسی و جابجایی زائران اربعین از مرزهای خوزستان با ۳۰ درصد تخفیف، عربستان برغم توقف حملات یمنی ها ۳۹ بار یمن را بمباران کرد و الجبیر ادعاهای بی اساس علیه ایران را تکرار کرد از مهمترین عناوین خبری ایرنا در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

 اخبار داخلی

گرگان - مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت که تشخیص هویت اجساد کشته شدگان سانحه رانندگی صبح شنبه در محور اینچه برون - گنبد به سبب سوختگی شدید فقط از طریق نمونه برداری دندان ممکن است. این سانحه فجیع و خونین تاکنون در مجموع ۱۵ کشته برجای گذاشته که فقط هویت سه نفر آنها شناسایی شده است.

تهران- وزیر نفت در بازدید از دو کارخانه نوآوری، بر ضرورت شناخت، درک و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: در تلاشیم زمینه انجام کارهای خلاقانه در صنعت نفت را برای جوانان فراهم کنیم.

ساری- جسد پیرمرد ۶۸ ساله‌ای که در روز جمعه در کوه سنگده از شهرستان سوادکوه گم شده بود، روز شنبه پیدا شد .

ساوه - واژگونی خودروی ال ۹۰ در اتوبان ساوه - تهران سبب جان باختن ۲ نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر از سرنشینان شد. همچنین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی در محور همدان - ملایر موجب مرگ سه نفر شد.

اهواز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: مسیرهای منتهی به محل برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه امسال در اهواز با محدودیت‌های ترافیکی همراه است.

تهران - معاون اول رئیس جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی طرح تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران در نیمه اول مهرماه را ابلاغ کرد تا این دستگاه ها از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، آن را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم، ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

اهواز- رئیس کانون انجمن های صنفی شرکت های مسافربری استان خوزستان با اشاره به اینکه هزینه بازگشت زائران اربعین از مرزها به صورت رفت و برگشت محاسبه می شود، گفت: برای این امر تخفیف ۳۰ درصدی ویژه مسافران درنظر گرفته شده است.

تهران- نتایج دوره کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول  ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

اخبار خارجی

تهران- مردم مصر برای دومین شب پیاپی علیه «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری این کشور تظاهرات کردند.

تهران- "عبدالوهاب المحبشی" عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: امارات در صورت خارج نشدن از یمن باید منتظر حملات کوبنده در خاک خود باشد.

نیویورک-  وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با بخش فیس د نیشن شبکه خبری سی بی اس با تاکید بر اینکه ایران آغازگر جنگ نخواهد بود، هشدار داد اطمینان دارم هرکسی که شروع کننده جنگ باشد، کسی نیست که آن را پایان می دهد.

تهران- گروه تروریستی داعش شنبه شب مسئولیت انفجار روز جمعه کربلا را که منجر به کشته شدن  ۱۲ نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد، برعهده گرفت.

تهران- منابع خبری گزارش دادند: «فهرست مشترک عربی» در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی از«رووین ریولین» رئیس این رژیم خواهند خواست تا «بنی گانتس» رئیس حزب «آبی - سفید» را  مکلف به تشکیل کابینه جدید صهیونیستی کند.

تهران- "محمدعلی الحوثی" رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز شنبه در بزرگداشت پنجمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ (۳۰ شهریور ۹۳) ضمن هشدار به سعودی ها درباره ادامه حملات به یمن، گفت: پاسخ حمله، حمله است.

تهران - «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان امریکا تصمیم تازه دولت واشنگتن برای اعزام نیروی بیشتر به خاورمیانه و تسریع در فروش تسلیحات به عربستان و امارات را تلاشی ظالمانه برای دور زدن کنگره توصیف کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما