شناسهٔ خبر: 35476886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

دربی سکوی پرش استقلال است/ سرعتی‌ها بلای جان مدافعان پرسپولیس

علی خلف

پیشکسوت آبی پوشان گفت: باتوجه به نتایج نه چندان خوبی که استقلال در این فصل گرفته، دربی بهترین فرصت برای پرش این تیم و خود استراماچونی است.

صاحب‌خبر -

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط آبی پوشان پیش از دربی مطلوب نیست و آنها علیرغم بازیهای خوبی که انجام دادند، نتایج چندان خوبی نگرفته‌اند و حالا این فرصت را دارند تا با کسب نتیجه خوب در این بازی، از بحران خارج شوند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بارها به عنوان بازیکن در این بازیها حضور داشتم و به خوبی به شرایط این بازی آشنا هستم. این بازی هیچ ارتباطی به بازیهای قبلی دو تیم ندارد و تنها اتفاقات داخل میدان است که نتیجه را تعیین می‌کند.

وی افزود: استقلال بازیکنانی دارد که بتوانند در لحظات حساس بازیهای بزرگ تعیین کننده باشند و در یک لحظه نتیجه یک بازی بزرگ را تعیین کنند.

نوری در ادامه بیان داشت: جدا از نتیجه، استقلال در سه بازی گذشته از پرسپولیس عملکرد بهتری داشته و بازیهای بهتری ارائه داده و من امیدوارم به همین شکل در این بازی حضور پیدا کند و بازی خوب با نتیجه‌ای بهتر همراه باشد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در ادامه بیان داشت: سرعت بالای برخی از بازیکنان استقلال و کندی مدافعان میانی پرسپولیس می‌تواند برگ برنده تیم استراماچونی از نظر فنی باشد. 

نظر شما