شناسهٔ خبر: 35475848 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

قهرمان سازی برای مصرف گرایی

صاحب‌خبر - همین چند روز پیش آیفون 11 تازه ترین محصول شرکت اپل به بازار عرضه شد و در کشورهای مختلفی طرفداران دو آتشه آن در صف ایستادند تا آن را کمی زودتر از دیگران از آن خود کنند. «محمد النداف» بیست و یک ساله و اهل سیدنی استرالیا، یکی از همین افراد است که از ساعت 3 بامداد به مدت 5 ساعت تا باز شدن اپل استور در شهر سیدنی انتظار کشید تا به عنوان اولین نفر در این شهر آیفون 11 را تصاحب کند و بعد از تحویل گرفتن گوشی مورد تشویق مردم قرار گرفت. کاربران این حرکت را نوعی قهرمان سازی برای مصرف گرایی دانستند که بیشتر توسط خود شرکت ها به راه انداخته می شود تا به نوعی تبلیغ محصول شان باشد. کاربری نوشت: «دلیل این که این بار خیلی بیشتر تبلیغ می کنن به خاطر کاهش فروش شون توی چینه که می خوان اون کاهش فروش رو جبران کنن.»

نظر شما