شناسهٔ خبر: 35475665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه برگزار می شود

نیک یاد با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال مشغول سازی جامعه به مسائل حاشیه ای است، گفت: ۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، سرهنگ «علی نیک یاد» در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست بلکه در طول این چهل سال اصناف و بازاریان، زنان و مردان و اقشار مختلف جامعه برای بقاء و تقویت انقلاب اسلامی جانفشانی کردند، گفت:روزی دفاع مقدس در جبهه های سخت نظامی بود و امروز نیز این عرصه رویارویی در صحنه های جنگ نرم، عملیات روانی و شبیخون فرهنگی است.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: جنگ دشمن علیه ملت ایران تمام نشده بلکه نوع آن تغییر کرده و امروز با عملیات های فریب به خصوص در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال القای یاس و ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت هستند که این یعنی دفاع همچنان باقی است و فقط عرصه میدان تغییر کرده است.

 

وی گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در جبهه فرهنگی و عملیات روانی با موج سازی های دروغین و بی اساس به دنبال مشغول سازی جامعه به مسائل حاشیه ای است و متاسفانه برخی مسئولان و نمایندگان مجلس هم با سوار شدن بر این امواج، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن ایفای نقش می کنند.

 

نیک یاد افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم امسال در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی که همه مردم با تعظیم شعائر الهی برای سید و سالار شهیدان عزاداری می کردند، ماجرای دروغ دختر آبی توسط رسانه ای در داخل مطرح و به دنبال آن با موضع گیری بدون توجه به اصل موضوع توسط برخی مسئولان و نمایندگان مجلس و چهره ها، موج سازی و فضاسازی رسانه های معاند و بیگانه را به همراه داشت.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه ادامه داد: این در حالی است که هیچ یک از این مسئولان، نمایندگان و چهره ها که فریب عملیات روانی دشمن در ماجرای دختر آبی را خورده بودند برای پسری که هفته قبل در ورزشگاه آزادی کشته شد هیچ گونه عکس العملی نداشتند.

 

وی بیان کرد: دشمن روزی در فتنه ۸۸ فردی بنام ندا آقاسلطان را نماد آزادی و از آن سوء استفاده می کند و امروز از سحر خدایاری با کلید واژه دختر آبی بهره بردای می کند لذا می طلبد که رسانه ها و مردم نسبت به این موج سازی ها نیز هوشیار باشند.

 

نیک یاد از اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه ها در سه عرصه شهرستانی، بخشی، پایگاه و مسجد محوری با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه از دیدار با ائمه جمعه، برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، همایش پیشکسوتان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور سازمان یافته در نماز جمعه به عنوان برنامه های شاخص شهرستانی یاد کرد و افزود: در این هفته یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوعات روز، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، برپایی گشت های امنیتی در محله ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از پیشکسوتان توسط حوزه های مقاومت بسیج نیز برگزار می شود.

 

وی بیان داشت: در هفته دفاع مقدس و در عرصه بسیج سازندگی دو پایگاه مقاومت افتتاح و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

نظر شما