شناسهٔ خبر: 35467677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریورماه در مرکز استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد در محل اجرای مراسم رژه 31 شهریور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در شهر بیرجند اجرایی کند.

وی گفت: هدف از اجرای این محدودیت‌ها تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی برای شهروندان است که به رانندگان توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: محدویت‌های ترافیکی از ساعت 8 صبح شنبه 30 شهریور تا پایان مراسم روز یکشنبه 31 شهریور اعمال می‌شود.

عباسی بیان کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) حدفاصل میدان نماز تا تقاطع شهدای عبادی (مسیر جنوب به شمال) به جهت آماده‌سازی مکان برگزاری رزمایش مسدود است.

وی عنوان کرد: از ساعت 5 صبح 31 شهریور تا پایان مراسم رژه نیز ممنوعیت توقف و تردد در بلوار پیامبراعظم (ص) حدفاصل تقاطع شهدای عبادی تا میدان سپاه و بالعکس اجرایی شده و ممنوعیت تردد در بلوار آدینه حدفاصل تالار کیان تا میدان نماز و بالعکس برقرار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندانی که قصد عزیمت به سایت اداری را دارند می‌توانند از مسیرهای بلوار شهدای عبادی، میدان ابن حسام- خیابان صنعت و معدن و یا بلوار پیامبر اعظم (ص)، بلوار شهدای نیروی انتظامی، بلوار شهید کاردیده، استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما