شناسهٔ خبر: 35464364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تارتار: صحبت‌های قلعه‌نویی را خواندم اما خودم را کنترل کردم/ ما نمی‌توانیم بازیکن 2 متری و اوت‌انداز بیاوریم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: من نمی‌توانم مثل قلعه‌نویی بازیکنان گرانقیمت و اوت‌انداز بگیرم بلکه ما با بضاعت کم نتایج خوبی به دست می‌آوریم.

صاحب‌خبر -

مهدی تارتار در خصوص تساوی شب گذشته تیمش مقابل سپاهان گفت: قبل از هر چیز از خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی می‌کنم که به نشست خبری نرفتم چرا که پرواز داشتم و اگر به این پرواز نمی‌رسیدم باید 24 ساعت در اصفهان می‌ماندم. درباره بازی هم باید بگویم همه کسانی که بازی ما و سپاهان را دیدند معتقد هستند که بسیار حساب شده و فنی بازی کردیم. راه‌های نفوذ آنها را کاملاً بستیم و تک موقعیت‌هایی که داشتند را بازیکنان و دروازه‌بان ما  خیلی خوب خنثی کردند. جا دارد که به کلیه بازیکنانم خسته نباشید بگویم که توانستند مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان منطقی بازی کنند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که ما را در اصفهان تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند.

وی در خصوص اینکه نفت از 4 بازی سخت 4 امتیاز به دست آورده تصریح کرد: خیلی‌ها فکر می‌کردند که نفت مسجدسلیمان به خاطر نتایج فصل گذشته‌اش نتواند دوام بیاورد و ما به انتهای جدول می‌رویم یا حتی نامزد سقوط خواهیم بود اما الان همه دیدند که باید به تیم من و بازیکنانم احترام بگذارند چون آنها شایسته احترام هستند. حتی وقت آن است که بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند. ما با نفت آبادان در آبادان بازی کردیم و با سه تیم مدعی تراکتور، استقلال و سپاهان جدال داشتیم و سربلند بیرون آمدیم.

الان دیگر وقت آن است که مدیریت باشگاه به تعهداتش عمل کند و در این هفته بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود. فکر می‌کنم ما جزو تیم‌هایی هستیم که هیچ دریافتی از ابتدای فصل نداشتیم.

تارتار درباره رقابت تیمش در هفته پنجم مقابل شهرخودرو خاطرنشان کرد: تیم شهرخودرو با یحیی گل‌محمدی و مدیر توانمندش تیم خوبی آماده کرده است. آنها هنوز در صدر جدول هستند و این بازی برای هر دو تیم سخت خواهدبود. ما در 4 بازی گذشته کیفیت خودمان را نشان دادیم و تلاش می‌کنیم تا روز چهارشنبه اولین برد خودمان را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

تارتار در خصوص اظهار امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان که گفته بود نفت مسجدسلیمان وقت‌کشی کرده افزود: من مصاحبه آقای قلعه‌نویی را بعد بازی دیدم اما خودم را کنترل کردم تا بازی را به صورت کامل ببینم تا خلاف واقع حرف نزدم.بازی 98 دقیقه طول کشید که یک دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم و 7 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت و جا دارد از آقای سیدعلی داور بازی و همکارانش تشکر کنم که با شرافت قضاوت کردند و هیچ مشکلی در این بازی نداشتند. درباره صحبت‌های آقای قلعه‌نویی باید بگویم او از کسانی بود که همیشه احترامش راحفظ می‌کردم اما او درباره تیم من صحبت کرده و لازم است که درباره صحبت‌های او حرف بزنم. او به جای اینکه درباره تیم حریف حرف بزند و به قول خودش آن را مسخره کند بهتر بود که از تیم ما به نیکی یاد می‌کرد و به جای اینکه بگوید که ما با شماره یک، یک نفر می‌افتاد و با شماره دو، دو نفر می‌افتاد از تیم ما باید تمجید می‌کرد. تیم من نمی‌تواند مثل تیم قلعه‌نویی 25 بازیکن گرانقیمت بگیرد و یا بازیکن دو متری بیاورد و یا اینکه بازیکن اوت‌انداز بیاوریم تا نتیجه بگیریم!

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: من مربی هستم که با بضاعت کم توانستم همراه با تیمم نتایج خوبی تا اینجا بگیرم. در تیم ما 10 تاکتیک وجود دارد که هر تاکتیکی را شماره‌گذاری کردیم.

وی تصریح کرد: من نمی‌توانم کنار زمین فریاد بزنم که حامد نورمحمدی با مدافعان جمع شوید بلکه روی هر تاکتیک خودمان یک شماره می‌گذاریم و با گفتن آن شماره تاکتیک تیم ما شکل می‌گیرد و این را همه بازیکنان ما می‌دانند. در 98 دقیقه بازی فقط یک بار سوشا مکانی روی زمین افتاد که او هم دهانش آسیب شدیدی دید به طوری که بعد از بازی با آمبولانس رفت. من جای قلعه‌نویی بودم به سوشا مکانی و تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گفتم و می‌گفتم که این دروازه‌بان حقش است دوباره به تیم ملی دعوت شود. تیم سپاهان از دقیقه 50 رو به بازی مستقیم آورد و اوت می‌انداختند به طوریکه اگر بازی 120 دقیقه ادامه داشت سپاهان به ما گل نمی‌زد چون که هر چه از بازی می‌گذشت بی‌برنامه‌تر می‌شدند. اگر ما به سپاهان باخته بودیم من و تیمم از بهترین‌های ایران بودیم. همانطور که هر بار قلعه‌نویی بتواند تیمی را شکست دهد آن تیم بهترین تیم ایران است اما اگر نتواند تیمی را شکست دهد حرف‌هایی می‌زند که بهانه و توجیه است. روی کاغذ سپاهان باید ما را شکست می‌داد و حالا که این اتفاق رخ نداده به گونه‌ای مصاحبه می‌کنند که این مسئله را توجیه نمایند اما امیدوارم به جایی برسیم که حرفه‌ای رفتار کنیم./ فارس

برچسب‌ها:

نظر شما