شناسهٔ خبر: 35462036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل خبر داد؛

ارتقای سطح تشکیلاتی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آران و بیدگل ارتقای سطح تشکیلاتی این دانشگاه از سطح سه به سطح دو خبر داد و گفت: این مرکز با ۱۷ رشته مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت می کند.

صاحب‌خبر -

«سید علی فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بر اساس ابلاغیه معاون نظارت و سنجش دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی کشور، مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل توانست  با بهبود و ارتقای شاخص های کیفی آموزشی از دانشگاه سطح سه به سطح دو ارتقا یابد. 

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آران و بیدگل اظهار داشت: تنها ۲۰ مرکز در کشور در سطح دو وجود داشت اما با اجرای برنامه‌ کیفی‌سازی در سال جاری ۲۳۰ مرکز حائز سطح دو شدند که ۱۰ مرکز به عنوان مراکز برتر کشور و ۲۶ مرکز برتر استانی انتخاب شدند که مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل توانسته به این مهم دست یابد و در بین یکی از این ۲۶ مرکز علمی کاربردی برتر استانی قرار گیرد.

 

فلاح، عمده شاخص های ارزیابی این سطح از ارتقا را، کیفی سازی آموزش های مهارتی برشمرد و افزود: این مرکز با ۱۷ رشته مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت می کند و همه ساله در  دو نوبت مهر و بهمن ماه به روش بدون آزمون دانشجو می پذیرد. 

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آران و بیدگل اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در حال حاضر با احتساب پذیرش مهرماه  دارای  ۹۹۸ نفر دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی است و جهت گیری خود را در حوزه کار، اشتغال و کار آفرینی قرار داده است و از سال ۷۹ تاکنون بیش از ۴ هزار دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل فارغ التحصیل و جذب بازار کار شدند./

نظر شما