شناسهٔ خبر: 35459933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سطح صفر پروژه گیشا همزمان با شروع مدارس به بهره‌برداری می‌رسد/ کاهش ۶۰ میلیاردی هزینه مدیریت شهری با بازنگری پروژه گیشا

صاحب‌خبر -

صبوری دیلمی درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه گیشا و زمان تحویل سطح صفر آن به شهروندان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشید‌الدین فضل‌الله درباره آخرین جزئیات بازگشایی سطح صفر زیرگذر گیشا همزمان با شروع مدارس (فردا) گفت: در پروژه زیرگذر گیشا سه سطح داریم که سطح اول آن مربوط به زیرگذر این پروژه است که از غرب به شرق و از شرق به غرب امکان تردد را فراهم می‌کند و طبق قرار قبلی افتتاح آن خرداد سال ۹۹ است و با دستور آقای حناچی برنامه تکمیل و احداث آن فشرده شد.

او با اشاره به سطح ۲ پروژه گیشا گفت: سطح ۲ پروژه گیشا مربوط به سطح صفر آن است که حرکت‌های هم تراز چمران را امکان‌پذیر می‌کند و باید اعلام کنم کار آن تمام شده و اکثر نقاط آماده بهره‌برداری و تحویل به شهروندان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اگفت: قرار بود پروژه سطح صفر گیشا در ۳۱ شهریور آماده تحویل به شهروندان باشد که باید اعلام کنم این پروژه آماده تحویل است و ما برنامه‌ای مبنی بر افتتاح آن نداریم و تنها با بازدید میدانی شهروندان می‌توانند همزمان با بازگشایی مدارس از آن استفاده کنند.

صبوری دیلمی تأکید کرد: کارگاه پروژه گیشا تا حد امکان کوتاه شده است و بزرگراه جلال آل احمد از شهر آرا تا ورودی کارگاه ۶ متر تعریف شده است و این جزء اقداماتی بود که در برنامه قرار نداشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به دیگر اقدام‌های انجام شده خارج از برنامه پروژه گیشا گفت: تمام پیاده‌راه اطراف پروژه گیشا بهسازی شده است که باید از تلاش شهرداران مناطق ۲ و ۶ در این زمینه قدردانی کنم.

صبوری دیلمی با اشاره به احداث سطح یک پروژه گیشا گفت: تا سطح مثبت یک پروژه گیشا قرار است بخشی از پل گیشا دوباره نصب و جایگذاری شود و از آن طریق شهروندان بتوانند از آن عبور کنند و در کنار آن ما امکان حرکت دوچرخه را نیز فراهم کردیم تا بتوانیم از این پل برای برگزاری رویداد‌های پایتخت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه گیشا و استاد معین/ افزایش یک خط ترافیکی در مسیر جلال با ساخت تونل گیشا

او با اشاره به بازنگری در پروژه گیشا گفت: زمانی که مدیریت قبلی پروژه گیشا را به ما تحویل داد، تنها ۱۵ درصد پروژه پیشرفت داشت و ما تنها با بررسی‌های صورت گرفته ۱۰ اشکال جدی آن را پیدا و برطرف کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه گیشا نسبت به طرح ابتدایی آن تغییرات بسیاری داشته است، تصریح کرد: تغییرات صورت گرفته در رفع ۱۰ اشکال آن پروژه نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان برای مدیریت شهری ارزان شد.

انتهای پیام /

آخرین وضعیت تکمیل پروژه گیشا

نظر شما