شناسهٔ خبر: 35456837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از نتیجه بازی خوشحال نیستم

دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از نتیجه بازی خوشحال نیستم ولی از اینکه بازیکن ها می دانستند که چطور بازی کنند خوشحالم.

صاحب‌خبر -

دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: خوب بازی کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به مانند بازی های گذشته اشتباهات فردی باعث شد که نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او افزود: سیستم ۳-۴-۳ سیستم سختی است و بازیکن های تیم خوب توانستند این سیستم را اجرا کنند و کنترل بازی را در دست بگیرند و به نظر من این سیستم بهترین سیستم در پنج سال گذشته در لیگ ایران است.

سرمربی صنعت نفت گفت: من خیلی دیر با تیم صنعت نفت قرارداد بستم و همین باعث شد که بازیکن هایی که انتخاب کردیم تنها موجودی فصل نقل و انتقالات باشند و نتوانستیم بازیکن خارجی بگیریم.

دراگان اسکوچیچ همچنین افزود: با وجود تمام این محدودیت ها و هیچگونه دریافتی مالی تاکنون بازیکن ها و بنده بهترین عملکرد را داشته ایم و تلاش مان را می کنیم که در بازی های آینده بهتر شویم و اشتباهات فردی را کمتر نمایم و نتایج بهتری رقم بزنیم.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دیروز از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور میزبانش صنعت نفت آبادان را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کرد.

انتهای پیام/ د

تساوی تیم صنعت نفت و ذوب آهن

برچسب‌ها:

نظر شما