شناسهٔ خبر: 35452446 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد نامزد انتخابات آمریکا از سیاست ترامپ در قبال ایران

پت بوتیگیگ، نامزد‌ حزب دموکرات در انتخابات آمریکا ضمن انتقاد از سیاست ترامپ در قبال ایران گفت کاری که باید انجام شود تنش‌زدایی است و این کار ساده‌ای نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ام‌اس‌ا‌ن‌بی‌سی، پت بوتیگیگ، نامزد‌ حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از سیاست ترامپ در قبال ایران انتقاد کرده و گفت: «خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران سرآغاز یک اثر دومینو شد. رئیس‌جمهور هم مجبور است بین گزینه‌هایی که خوب نیستند یکی را انتخاب کند؛ او خودش، خودش را در این وضعیت قرار داده است.»

بوتیگیگ گفت: «کاری که باید انجام شود تنش‌زدایی است و این کار ساده‌ای نیست. ما وضعیتی ایجاد کرده‌ایم که ناپایدار است. نگرانی واقعی این است که یک گام اشتباه ممکن است اوضاع را کاملاً از کنترل خارج کند.»

نامزد انتخابات آمریکا تصریح کرد: «ترامپ در راهبرد خود در برابر ایران به شدت سردرگم است. او درباره مذاکره با ایران صحبت می‌کند، بعد به کل منکر می‌شود که چنین گزینه‌ای زمانی را روی میز قرار داده است. تا آنجا پیش رفت که می‌خواست به نقاطی در ایران حمله کند و بعد لحظه آخر نظرش را عوض کرد.»

انتهای پیام/

نظر شما