شناسهٔ خبر: 35452434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود، گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات حمل و نقل مردم در گلبهار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد حسین حسین‌زاده بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلبهار با بیان اینکه قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه اندازی شود، گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات حمل و نقل مردم در گلبهار می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات تصویب شده برای راه‌اندازی قطارشهری مشهد ـ گلبهار در مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: اکنون لازم است سایر مشکلات برای راه‌اندازی این قطارشهری توسط مسؤولان خراسان رضوی رفع شود.

وی با بیان اینکه اصناف و تولیدکننده از بی‌عدالتی و سیستم فسادگونه فعلی گلایه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: سازمان مالیاتی اظهارات مودیان را قبول ندارد، البته باید اصل بر صحت و اظهارات مودی باشد مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی افزود: در قانون جدید باید به جای اینکه مودی به دنبال ممیزی باشد باید امور مالیاتی به دنبال این باشد که براساس اسناد و مدارک کارخانه‌داری درآمد خود را مقفی کرده است، در این صورت باید براساس عدالت از وی مالیات دریافت شود.

انتهای پیام/ 70031

نظر شما