شناسهٔ خبر: 35452420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا در تحلیل درباره ایران دچار «مشکل» شده است

رئیس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با بیان اینکه آمریکا در تحلیل درباره ایران دچار مشکل شده است، گفت: آن‌ها فکر می‌کنند یمن و انصار الله همان یمن ۵ الی ۱۰ سال گذشته است، اما یمنِ امروز به حمدالله به توانمندی‌هایی رسیده است.

صاحب‌خبر -
سران آمریکایی همانند دایناسور بی مغز هستندحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه ایران پشت حمله پهبادی به پالایشگاه عربستان است گفت: آمریکایی‌ها در حقیقت از یک غول تشکیل می‌شوند که هیکل‌شان بسیار درشت، قدرت فیزیکی‌شان بالا و اما سرشان، جمجمه‌شان و مغزشان کوچک است.

وی تصریح کرد: در حقیقت هیکل آمریکایی‌ها مثل یک دایناسور است، اما مغز این دایناسور بسیار کوچک است.

رئیس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با بیان اینکه آمریکا در تحلیل درباره ایران دچار مشکل شده است، گفت: آن‌ها فکر می‌کنند یمن و انصار الله همان یمن ۵ الی ۱۰ سال گذشته است، اما یمنِ امروز به حمدالله به توانمندی‌هایی رسیده است. و تجهیزات و تسلیحاتی ساخته و برد موشک‌های خود را تغییر داده است و قدرت شناسایی و هجومی بالایی پیدا کرده‌ است.
 
وی تاکید کرد: یمنی ها امروز خودشان پهپاد‌های متنوع و مختلفی در اختیار دارند. همچنین در این چند سال با تجربه جنگ و سعی و خطا به یک توان بالای طرح ریزی عملیاتی رسیده‌اند لذا وقتی مشاهده می‌شود که آمریکایی‌ها چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند، به این دلیل است که نمی‌خواهند قدرت انصارلله و مقاومت را باور کنند و در این راستا آدرس اشتباه به افکار عمومی می‌دهند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید عاقلانه فکر کنند بیان داشت: راه حل این مسئله این است که آمریکایی‌ها حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسند و انگشت اتهام را برای فریب افکار عمومی و تحریک به سمت کشور‌های دیگر نشانه نروند و حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/

نظر شما