شناسهٔ خبر: 35452331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علی ابراهیمیان: بازی به بازی جلو می‌رویم

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: هنوز خیلی زود است از صعود تیم صحبت کنیم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم.

صاحب‌خبر -

علی ابراهیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بازی مقابل تیم شاهین‌کوثر اردبیل بازی خوبی را به نمایش گذاشته و به 3 امتیاز بازی دست یافتیم که استحقاقش را داشتیم.

وی گفت: برای سفر به استان اردبیل و بازی در خلخال مشکلات زیادی را داشتیم، فاصله محل اسکان تیم در اردبیل با ورزشگاه 120 کیلومتر بود که می‌توانست تاثیر منفی روی عملکرد بازیکنان تیم در روز مسابقه داشته باشد که خوشبختانه توانستیم ‌در همان نیمه اول کار را تمام کنیم و به پیروزی دست یابیم.

بهترین مربی سال آذربایجان‌شرقی در سال 1396 تصریح کرد: هنوز زود است در مورد تیم‌های مدعی مسابقات و صعود صحبت کنیم و رقابت‌های لیگ دسته 3 سخت‌ترین مسابقاتی است که در سطح کشور برگزار می‌شود و این بازی‌ها به صورت تک بازی است، تیمی موفق خواهد شد که هم در بازی خانگی و هم در بازی خارج از خانه امتیازات لازم را کسب کند.

ابراهیمیان تاکید کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و کاری هم به جدول رده‌بندی نداریم، تلاش می‌کنیم هر بازی به 3 امتیاز دست یابیم.

وی در خاتمه خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در هفته چهارم با قرعه استراحت مواجه هستیم، تمرینات تیم را 2 روز تعطیل و به بازیکنان استراحت دادیم.

تیم محتشم تبریز در هفته سوم لیگ دسته 3 کشور در خلخال برابر تیم شاهین کوثر اردبیل به برتری دست یافته و با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/60017/س

نظر شما