شناسهٔ خبر: 35452305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چتر حمایتی کمیته امداد بر سر خانواده‌های زندانیان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: چتر حمایتی کمیته امداد بر سر خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد در این استان گسترده شده است.

صاحب‌خبر -

محسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره فعالیت‌های کمیته امداد در این استان اظهار کرد: مبالغ قابل‌توجهی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، واریز مستمری، بیمه اجتماعی، درمان و خدمات فرهنگی به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان پرداخت‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه چتر حمایتی کمیته امداد بر سر خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان گسترده شده است، تصریح کرد: این خانواده‌ها مورد حمایت‌های ویژه کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی تا برگشت سرپرست خانوار به آغوش خانواده به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت می‌شود، اضافه کرد: این اقدام تا برگشت سرپرستان این خانواده‌ها از زندان انجام می‌گیرد.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه کمک‌هزینه تحصیلی و فرهنگی هم برای این خانواده‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: این خانواده‌ها از کمک‌هزینه تحصیلی، اردوهای فرهنگی و تربیتی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه مبالغ قابل‌توجهی برای پرداخت مستمری با هدف حمایت از خانوارهای زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان پرداخت شده است، افزود: اعتباری نیز برای هزینه‌های ساخت، بهسازی و مقام‌سازی مسکن مددجویان استان سمنان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه زندانیانی نیز تا امروز با کمک‌هزینه جمع‌آوری‌شده از محل زکات آزاد شده و به آغوش زندگی باز گشته‌اند، اظهار کرد: برنامه گل‌ریزان با محوریت اداره کل زندان‌های استان سمنان انجام می‌گیرد و کمیته امداد نیز در آن مشارکت دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م/

نظر شما