شناسهٔ خبر: 35451804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

اخبار شهرستان‌ها

رییس ستاد معین استان هرمزگان در بازسازی مناطق سیل‌زده شادگان گفت: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

بهره‌مندی سیل‌زدگان  شادگان از تسهیلات  بلاعوض  میلیاردی

رییس ستاد معین استان هرمزگان در بازسازی مناطق سیل‌زده شادگان گفت: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان پرداخت شد. یونس جعفری‌نیا با اشاره به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان گفت: در مجموع ۹۵۰ واحد مسکونی در شادگان برای دریافت تسهیلات تعمیر و احداث بنا به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. او بیان داشت: برای تعمیر واحد‌های سیل زده شادگان در قالب تسهیلات بانکی و بلاعوض بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.جعفری‌نیا تصریح کرد: علاوه بر پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب‌دیدگان از سیل در شهرستان شادگان به ۹۵۰ واحد تعمیری و احداثی حدود ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

تردد  ۲۶ هزار زائر از مرز مهران در شبانه روز گذشته

ایلام|سرپرست پایانه مرزی مهران می‌گوید: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند که نسبت به تعداد تردد‌ در ۴۸ ساعت گذشته افزایش داشته است. سلیمانی در ادامه گفت: در شبانه روز گذشته و در تاریخ ۲۸ شهریور ماه، ۲۶ هزار و ۷۶۱ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند که نسبت به میزان تردد در ۴۸ ساعت گذشته، شاهد افزایش تردد بیش از ۳ هزار زائر از مرز مهران بوده‌ایم. او ادامه داد: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۷۷ تردد مربوط به زائران ایرانی و ۶ هزار و ۵۸۴ تردد نیز مربوط به زائران اتباع خارجی بوده است. سرپرست پایانه مرزی مهران اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت تردد‌ها در مرز به خوبی انجام می‌شود و در رابطه با جابه‌جایی زائران ابا عبدالله با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نیستیم.

هدف از یادواره شهدا زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت است

اصفهان|مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع اعضای ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: سومین یادواره شهدای خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود چرا که این روزها جامعه بیش از هر زمان دیگر به تبیین و تشریح فلسفه شهادت طلبی رزمندگان اسلام نیاز دارد. هاشم امینی با تاکید بر رفتار سازمانی کارکنان به تأسی از شهدا اعلام کرد: انتظار می‌رود کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که یکی از وظایف اصلی آنها سقایی، تامین و توزیع آب شرب مردم هست باید با روحیه ایثار و از خودگذشتگی درصدد خدمات رسانی پایدار به مردم در طول شبانه روز باشند.

ممنوعیت  ۵  روزه  شنا در  سواحل  مازندران

ساری|مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شنا در آب‌های ساحلی مازندران از بعدازظهر شنبه

۳۰ شهریورماه به مدت ۵ روز ممنوع است. رضوی گفت: شنا در آب‌های ساحلی مازندران از بعدازظهر شنبه ۳۰ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۳ مهرممنوع است.مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: توصیه می‌شود با توجه به شرایط ذکر شده، فعالان دریایی به خصوص صیادان و دریانوردان طی این مدت از فعالیت در دریا خودداری نمایند.

قبض کاغذی تلفن ثابت هم حذف می‌شود

کرج|معاون شبکه مخابرات منطقه البرز از حذف قبض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه خبر داد. یعقوب سوادزاده اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، حفظ محیط زیست، صرفه جویی و ساده‌سازی ارایه خدمات به مشتریان در کمترین زمان، قبوض کارکرد تلفن ثابت مشترکین مخابرات استان از مهر ماه سال جاری چاپ و توزیع نمی‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس مشتریان مخابرات از این پس برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود می‌توانند با شماره (۲۰۰۰) تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.وی توضیح داد: علاوه براین مشتریان به منظور آگاهی از کارکرد تلفن ثابت و پرداخت صورتحساب می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* (از طریق تلفن همراه) و سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir نیز اقدام کنند.

یک سوم مدارس اصفهان نیاز به بازسازی دارند

اصفهان|مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان معتقد است: حدود یک سوم از مدارس استان نیاز به بازسازی دارند که اداره آموزش و پرورش به تنهایی توان رسیدگی به آن را ندارند، به همین منظور فعالیت نهضت بزرگ مدرسه‌سازی توسط خیرین نیک اندیش اوج گرفت.محمد اعتدادی دیروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اولویت اصلی آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد: بر اساس این سند، چرخش‌های اصلی باید در این نهاد شکل گیرد تا به نهادی فرهنگی و تربیت‌پذیر تبدیل شود.رییس کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: سال تحصیلی پیش رو با بیش از ۵۷ هزار مدرس از معلمان حق‌التدریس، بازنشسته، سرباز معلمان و معلم‌های رسمی آغاز می‌شود.

 

نظر شما