شناسهٔ خبر: 35451428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

زشت نمایی مسئولین همزمان با اوج گرفتن عملکرد آنها

خط تخریب علیه دکتر سالاری، همان خط تخریب علیه آیت الله رئیسی است

شاید هیچ آسیبی برای یک حرکت، بدتر از این نباشد که علم داران آن، در ظاهر قرار گرفتن در آن حرکت، عملا رفتارهایی نشان دهند که نه تنها هیچ نسبتی با آن حرکت ندارد بلکه نقض قرض نیز محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: شاید هیچ آسیبی برای یک حرکت، بدتر از این نباشد که علم داران آن، در ظاهر قرار گرفتن در آن حرکت، عملا رفتارهایی نشان دهند که نه تنها هیچ نسبتی با آن حرکت ندارد بلکه نقض قرض نیز محسوب می شود. مثال بارز این قاعده، صبا آذرپیک است که در قاموس عدالت خواهی و افشاگری، اما در عمل و با انتشار اخبار کذب، نه تنها هیچ کمکی به عدالت خواهی نکرده است بلکه این جریان را لکه دار کرده و با روی صحنه آوردن موارد کاذب و غیر واقعی، مانع از بررسی پرونده آنهایی می شود که در اصل باید به عنوان مفسد سیاسی و اقتصادی، مطرح شوند.

خط تخریب علیه دکتر سالاری، همان خط تخریب علیه آیت الله رئیسی است

به گزارش بولتن نیوز، اخیرا صبا آذرپیک با ایراد اتهاماتی غیرواقعی علیه دکتر سالاری رئیس تامین اجتماعی کل کشور، مثلا تلاش کرده است مشکلات بیمارستان وابسته به این سازمان را به آن مدیریت مربوط کند. و این در حالی است که اولا، اصل ایراد وارد شده توسط آذرپیک به رئیس تامین اجتماعی، از پایه اشتباه است. و ثانیا، هیچ ربطی بین آن عامل و ایراد مطرح شده وجود ندارد.

آذرپیک در توئیت خود ادعا کرده دکتر سالاری مدرک فوق لیسانس دارد. و در ادامه مدعی شده وضعیت بد فلان بیمارستان به این قضیه ربط دارد. اینکه حالا مدرک تحصیلی رئیس تامین اجتماعی چه ربطی به بالاتر رفتن یا پایین تر آمدن کیفیت بیمارستان تامین اجتماعی دارد، بماند که واقعا در نوع خود باید گفت صبا آذرپیک با این تحلیل، مرزهای منطق را جابجا کرده است. اما لازم به ذکر است که اساسا دکتر سالاری دارای مدرک دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران بوده تا جایی که حتی در آزمون جامع دکترایش، نفر اول شده است. همچنین وی پیش از این طی سال های 89 تا 92 نیز مدرک دکتری مدیریت گرفته است که مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی قرار گرفته است. آنهم در دولتی که وی در آن نه تنها استاندار نبوده بلکه هیچ مسئولیت سیاسی دیگری هم نداشته است.

البته این خط تخریب، یک نقشه نخ نما شده است. همانطور که این روزها به نام پروژه دختر آبی، در شرایطی که قوه قضاییه در حال اجرای اقدامات فوق العاده است، تلاش شد تا این اقدامات زیر سوال برود، حالا و در شرایطی که با آمدن سالاری به تامین اجتماعی، این سازمان روند مثبت تری نسبت به گذشته پیدا کرده است، خط تخریب سالاری در دستور کار قرار می گیرد.

از زمان حضور سالاری در تامین اجتماعی شاهد انتصابات مدیریتی با رویکرد بها دادن به جوانان هستیم. نمونه بارز آن، انتصاب فرشاد نوروز پور هستیم که نه از تهران که از یکی از شهرستان های ایران به عنوان مسئول جدید و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه به عنوان موسسه فرهنگی هنری زیر نظر تامین اجتماعی است. البته همه آنهایی که دکتر سالاری را می شناسند، می دانند که وی در زمان استانداری خود در بوشهر و گیلان نیز همین رویه را داشت.

یکی دیگر از اقدامات مثبت سالاری تامین منبع مالی قابل توجهی برای سر و سامان دادن به وضعیت شستا است. بدیهی است این تامین مالی و ارتقای توانمندی شستا، باعث قوت پیدا کردن صندوقی می شود که قرار است پشتوانه مالی کارگران زحمت کش باشد. البته کسانی که با روحیه شخصی دکتر سالاری آشنایی دارند در جریان هستند که وی چه در زمان حضور بعنوان استاندار و چه به عنوان مسئول تامین اجتماعی حامی کارگران بوده و همواره در تخصیص بودجه ها و حمایت ها، این رویه را مدنظر قرار داده است.

شاید بتوان به عنوان آخرین وجه مثبت دکتر سالاری در این مطلب، به رویکرد غیر جناحی و حزبی وی اشاره کرد. دکتر سالاری زمانی که استاندار گیلان بود، جمله معروفی داشت که می گفت تنها در پست های سیاسی، افرادی را که هم جهت سیاسی دولت هستند در اولویت قرار می دهم اما در انتصابات غیر سیاسی و تخصصی، هیچ گرایش سیاسی بر دیگری اولویت ندارد. این رویه را به خوبی در زمان استانداری ایشان می توان دید و حالا که در تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان تخصصی حضور دارند نیز این رویه وجود دارد. تنها کافی است به انتصابات اخیر خصوصا در مدیریت شهرستان ها نگاهی بیاندازیم تا این رویه را درک کنیم.

علی ایحال، آنچه به نام افشاگری توسط صبا آذرپیک علیه دکتر سالاری رئیس تامین اجتماعی دیده می شود چیزی جز نشر اکاذیب نیست. لذا لازم است قوه قضاییه برای احقاق حقوق مسئولان نظام که این چنین به راحتی مورد تشکیک قرار می گیرد ورود کرده و نگذارد دیدگاه مردم توسط عده ای کاذب سو استفاده گر نسبت به نظام و مدیران آن تخریب شود.

انتهای پیام /#

نظر شما