شناسهٔ خبر: 35451261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد؛

دومین تمرین مشترک جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران

دومین تمرین مشترک هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران بر فراز آبهای نیلگون خلیج فارس در پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس با موفقیت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

دومین تمرین مشترک جنگنده های نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسدارانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در دومین تمرین مشترک هوایی انواع جنگنده‌های شکاری، تاکتیکی، شناسایی، ترابری و سوخت رسان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت داشتند که این تمرین با موفقیت به پایان رسید.

بنابراین گزارش، این تمرین به منظور آمادگی برای شرکت در رژه هرچه باشکوه‌تر ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است و اقتدار، صلابت و توان خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه به نمایش گذاشته شد.

نخستین روز تمرین هوایی تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شد.

جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه از طریق پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس واقع در استان هرمزگان به پرواز درآمدند تا خود را برای رژه ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آماده کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما