شناسهٔ خبر: 35451067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دریافت گل زودهنگام عامل شکست سایپا برابر پارس جنوبی بود

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: دریافت گل زودهنگام عامل اصلی شکست این تیم در برابر سایپا بود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم‌صادقی جمعه شب پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: اعلام پنالتی در دقیقه هفت بازی، ما را از حریف عقب انداخت و کار را برای ما سخت کرد.

وی بیان کرد: با این حال در آغاز نیمه دوم، پارس جنوبی بهتر از ما بود و ۲ گل به ثمر رساند ولی در ادامه در صورت خوش‌شانسی می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

صادقی یادآور شد: در بازی مقابل پارس جنوبی جم، از ترکیب بازیکنان قبلی خود استفاده کردیم و تغییر چندانی نداشتیم تنها مشکل ما در این بازی دریافت گل زودهنگام‌ بود. 

وی افزود: در مجموع امشب تیم سایپا عملکرد خوبی داشت و فرصت‌هایی نیز برای گلزنی داشتیم تا جایی که یک توپ هم به تیر دروازه پارس زدیم.

صادقی تصریح کرد: از عملکرد بازیکنان خود راضی‌ هستم چراکه آنها تا آخرین لحظه تلاش کردند.

وی در مورد عملکرد حمید حاج‌ملک داور مسابقه گفت: نباید درباره داوری صحبت کنیم و کارشناسان داوری باید درباره صحنه پنالتی نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا پیرامون میزبانی شهرستان جم از تیمش بیان کرد: در مجموع میزبانی جمی‌ها خوب و زمین بازی نیز باکیفیت بود ولی امید می‌رود مسئولان هتل خوبی در جم بسازند تا تیم‌ها برای رسیدن به ورزشگاه از هتل، یک ساعت راه در پیش نداشته باشند.

وی در ارتباط با وضعیت مجید علیاری بازیکن جمی تیم سایپا  نیز گفت: علیاری بازیکن خوبی است که در هفته‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته اما به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید.

صادقی در ارتباط با هواداران پارس جنوبی جم افزود: آنها هواداران خوب و خونگرمی دارند و در طول مسابقه بدون کوچکترین ایجاد حاشیه تنها به حمایت از تیم خود پرداختند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

نظر شما