شناسهٔ خبر: 35451014 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

ميز خبر

صاحب‌خبر -

 از سال تحصيلي جديد؛

مدرسان دانشگاه جامع علمي کاربردي سطح بندي مي شوند

رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي گفت:در سال تحصيلي جديد مدرسان اين دانشگاه سطح بندي شده و مدرسان سطوح بالاتر پرداختي بيشتري خواهند داشت.

محمد حسين اميد در گفتگو با مهر گفت:طرح سطح بندي مدرسان دانشگاه جامع علمي کاربردي از سال تحصيلي جديد آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد:در حال حاضر مدرسان دانشگاه ساماندهي شده و آن مدرساني که امکان همکاري با دانشگاه را داشتند مشخص شدند.

رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي گفت:اين مدرسان که ساماندهي شده اند براساس ارزشيابي‌هايي که انجام مي‎شود و براساس سوابق علمي سطح بندي مي‌شوند.

وي افزود:در نظام پرداخت‌ها نيز مدرساني که سطوح بالاتري را کسب کنند پرداخت بيشتري خواهند داشت.

در مراسم اختتاميه ششمين المپياد هندسه ايران؛

اهداي «خط کش طلا» به برگزيدگان المپياد هندسه

دبير علمي ششمين المپياد هندسه ايران گفت:از ميان 530 شرکت کننده در ششمين المپياد هندسه، براساس رتبه بندي کشوري از 9 برگزيده در سه سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته با اهداي خط کش طلا، نقره و برنز تقدير شد

به گزارش صدا و سيما، عرفان صلواتي در مراسم اختتاميه ششمين المپياد هندسه ايران که در دانشگاه صنعتي اميرکبير برگزار شد افزود:ششمين دوره المپياد هندسه در 8 شهر برگزيده برگزار شد، اما علاقه‌مندان از کل کشور امکان شرکت در آن را داشتند.

وي اضافه کرد: با توجه به برنامه توسعه‌اي کميته برگزاري قرار است اين المپياد براي سال‌هاي بعد در حوزه‌هاي آزمون سراسر کشور برگزار شود.

صلواتي با بيان اينکه کميته برگزاري مسابقه و دانشگاه اميرکبير به طور مشترک برگزار کننده ششمين دوره المپياد هندسه بودند، گفت:اين المپياد در سه سطح مقدماتي دانش‌آموزان پايه هفتم و هشتم، سطح متوسط با حضور دانش آموزان پايه‌هاي هشتم و نهم و سطح پيشرفته با حضور دانش آموزان پايه‌هاي يازدهم و دوازدهم به علاوه فارغ‌التحصيلان برگزار شد.

دبير علمي المپياد هندسه با تاکيد بر علمي بودن المپياد، جوايز برگزيدگان را غيرمادي و نمادين خواند و افزود:به 3 برگزيده دوره پيشرفته خط کش طلا، به برگزيدگان سطح متوسطه خط کش نقره و به 3 برگزيده مقدماتي خط کش برنز اهدا مي‌شود.

قابل توجه متقاضيان؛

نوبت جديد آزمون EPT نوزدهم مهرماه برگزار مي‌شود

مطابق اعلام سامانه آزمون‌هاي EPT، دوره جديد اين آزمون نوزدهم مهرماه 98 برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسکانيوز، مطابق اعلام مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي و جدول زمانبندي آزمون EPT، نوبت مهر اين آزمون در روز نوزدهم مهرماه 98 برگزار خواهد شد و زمان ثبت‌نام اين دوره به زودي از طريق سامانه آزمون EPT يا مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه اطلاع‌رساني مي‌شود.

نوبت گذشته آزمون EPT روز 15 شهريورماه 98 برگزار شد که با توجه به اعلام نتايج اين آزمون در چند روز گذشته، شرکت کنندگان مي‌توانند با مراجعه به سايت http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به نتيجه خود آگاهي پيدا کنند.

گفتني است؛ تنها دانشجويان دوره دکتري تخصصي شاغل به تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي مجاز به شرکت در اين آزمون هستند، بدين منظور لازم است داوطلبان براي ثبت نام، شماره دانشجويي 9 رقمي خود را جهت ورود به سامانه در اختيار داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما