شناسهٔ خبر: 35450643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| میرجوان: سپاهان ضعیف نبود، ما قوی بودیم؛ نوبت بردهای نفت هم می‌رسد

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: کارمان سخت است و خوشبختانه در این ۴ بازی بازنده نبودیم و با تساوی از زمین خارج شده‌ایم و ان‌شاءالله پیروز هم می‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میرهادی میرجوان پس از تساوی بدن گل تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. برای کسب 3 امتیاز به اصفهان آمده بودیم اما مقابل تیم خوب سپاهان یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

وی افزود: تلاش خوبی انجام دادیم و با راهنمایی کادرفنی به یک امتیاز هم رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سپاهان ادامه داد: سپاهان همیشه تیم خوب و بزرگی است و جزو 3 تیم پرطرفدار ایران محسوب می‌شود که قهرمان لیگ و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده و نیازی به تعریف ندارد و خوشبختانه برابر این تیم خوب بازی کردیم.

وی در پاسخ به اینکه انتظار داشت سپاهان در بازی امروز تا این اندازه ضعیف ظاهر شود، گفت: فکر نمی‌کنم سپاهان ضعیف بوده باشد و ما هم تیم قدرتمندی هستیم. نسبت به فصل گذشته بهتر شده‌ایم و در این چند هفته با تیم‌های خوبی مانند تراکتور و استقلال بازی کرده‌ایم و حتی می‌توانستیم برنده این بازی‌ها باشیم که البته نتایج مساوی تمام شده است.

میرجوان درباره 4 تساوی متوالی تیمش بیان کرد: قرعه ما نسبت به تیم‌های دیگر سخت‌تر است و هفته آینده هم باید با پدیده بازی کنیم و در این 5 هفته با 4 تیم بالای جدول بازی می‌کنیم که مدعی قهرمانی هستند و برای قهرمانی بسته شده‌اند و سهمیه آسیا دارند. کارمان سخت است و خوشبختانه در این 4 بازی بازنده نبودیم و با تساوی از زمین خارج شده‌ایم و ان‌شاءالله پیروز هم می‌شویم.

انتهای پیام/ف

نظر شما