شناسهٔ خبر: 35450321 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 معاون اقتصادي وزارت امور خارجه مطرح کرد:

ضرورت بهبود ساختار صادراتي با تقويت بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات - معاون اقتصادي وزارت امور خارجه با تشريح مباحث جلسه ستاد اقتصادي خارجي گفت: يکي از مباحث اين نشست ضرورت بهبود ساختار صادراتي در اقتصاد کشور بود که از جمله آن مي توان به تقويت صندوق ضمانت صادرات و بانک توسعه صادرات اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک توسعه صادرات، غلامرضا انصاري ادامه داد:به واسطه اين دو بازو يعني بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات بحث تجارت و فروش محصولات ما در خارج کشور مطمئن تر از گذشته مي شود.وي با اشاره به جلسه ستاد اقتصادي خارجي که در محل وزارت امور خارجه کشورمان برگزار شد گفت: يکي از بحث هاي مهم دولت، صادرات به کشورهاي همسايه و منطقه است که همواره در اين وزارتخانه پيگيري مي شود.معاون اقتصادي وزارت امور خارجه در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي عضو سازمان اکو همکاري خوبي دارد، زيرا از قديمي ترين سازمان همکاري هاي اقتصادي منطقه اي به حساب مي آيد و ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي در جهت احياء آن تلاش هاي فراواني انجام داد و پس از فروپاشي شوروي کشورهاي منطقه آسيا ميانه نيز به اين سازمان پيوستند.

او در ادامه به مشترکات کشورهاي عضو اکو اشاره و اظهار کرد:قرابت هاي فرهنگي, اجتماعي و اقتصادي بين کشورهاي عضو اين سازمان وجود دارد و اميدواريم که با توسعه روابط بتوانيم شرايط بهتري را براي اين همکاري ها رقم بزنيم.

تقدير از بانک مسکن مازندران در جشنواره شهيد رجايي

بانک مسکن - جشنواره شهيد رجايي استان مازندران با شعار افزايش اعتماد عمومي از طريق ارتقاي فرهنگ سازماني، شفافيت سلامت اداري و توسعه دولت الکترونيک در سالن همايش سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، در جشنواره شهيد رجايي سال1398 با حضور استاندار مازندران، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي و مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد،دکتر غلامي راد دبير جشنواره شهيدرجايي استان با تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و به ويژه شهيدان رجايي و باهنر به تشريح برنامه‌هاي اين سازمان پرداخت.وي افزود: از ابتداي سال 97 تمام شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي را به تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان ابلاغ کرديم و پس از اتمام سال 97 نسبت به ارزيابي اين شاخص‌ها اقدام نموديم که امروز نتيجه اين ارزيابي به صورت دستگاه‌هاي برتر در شاخص‌هاي عمومي و شاخص‌هاي اختصاصي و همين طورمجموعه شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي در اين جشنواره اعلام شد.

قطعي کوتاه مدت سوييچ بانک ملت به علت تغيير ساعت رسمي کشور

بانک ملت - سوييچ پرداخت بانک ملت در پايان روز 30 شهريورماه سال جاري به مدت کوتاهي قطع خواهد بود.به گزارش روابط عمومي بانک ملت، با توجه به تغيير ساعت رسمي کشور در ساعات پاياني روز 30 شهريورماه سال جاري، سوييچ پرداخت اين بانک پس از اختلالي کوتاه مدت و در کمترين زمان ممکن مجددا وصل خواهد گرديد.بانک ملت پيشاپيش از تمامي مشتريان و دريافت کنندگان خدمات بانکي بابت اين قطعي موقت و کوتاه مدت، پوزش مي طلبد.

باحمايت بانک گردشگري:

احداث 20 مدرسه با عنوان "کيمياي دانش " در سه استان سيستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان

بانک گردشگري - مديرعامل بنياد نيکوکاري ياس فاطمه النبي (س) اعلام کرد: اين بنياد با صرف هزينه اي حدود 100 ميليارد ريال تاکنون 20 مدرسه با عنوان "کيمياي دانش " را در سه استان سيستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان احداث و تحويل آموزش و پرورش داده است. به گزارش روابط عمومي گروه مالي گردشگري ، فائض فرخي با بيان اينکه يکي از اهداف اين بنياد، کمک به آموزش در مناطق محروم و روستايي کشور است، افزود: از مجموع مدارس احداث شده توسط بنياد ياس چهار باب در شهرستان جاسک، چهار باب در حاجي آباد استان هرمزگان و بقيه در استان کرمان بوده است.

وي از راهبرد (استراتژي) هيات امنا گروه مالي گردشگري مبني بر ساخت 100 مدرسه توسط اين بنياد در کشور خبر داد و افزود: تا پايان سال جاري نيز پنج مدرسه جديد توسط بنياد ياس تحويل آموزش و پرورش خواهد شد.

فرخي ادامه داد: اين بنياد همچنين دو سالن ورزشي چندمنظوره به مساحت 900 مترمربع در استان هاي هرمزگان و کرمان احداث و يک زمين ورزشي در استان هرمزگان تحويل داده است.وي گفت: در سال تحصيلي جديد يک سالن ورزشي به مساحت 850 مترمربع با هزينه 11 ميليارد ريال در شهرستان ارزوئيه به صورت رسمي افتتاح خواهد شد. از ديگر برنامه هاي اين بنياد در سال تحصيلي جديد توزيع 500 بسته آموزشي شامل کيف و نوشت افزاراست.

مديرعامل بنياد نيکوکاري ياس ديگر فعاليت هاي انجام شده اين بنياد را در زمينه حضور در جشن گلريزان براي آزادي زندانيان، کمک به ديگر سازمان هاي خيريه، تامين جهيزيه براي دختران بي سرپرست و همچنين کمک به امور درمان مردم در مناطق محروم برشمرد.فرخي با بيان اينکه تمام فعاليت هاي انجام شده با حمايت و کمک بانک گردشگري بوده است، از تمام نيروهاي شاغل در گروه مالي گردشگري و همچنين بانک خواست همچون گذشته کمک هاي خود را براي امور مختلف خيريه بنياد شامل مدرسه سازي، آزادي زندانيان و ... ادامه دهند. همچنين قلک ها هم براي اعطاي کمک آماده است.

نظر شما