شناسهٔ خبر: 35450239 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فال روزانه شنبه 30 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/30

فال روزانه شنبه 30 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/30

صاحب‌خبر -

فال روزانه شنبه 30 شهریور 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/6/30

 

 

فال روز تولد ( امروز شنبه 1398/6/30)

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 30 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی خلاق، احساساتی، با صداقت، سخاوتمند و طرفدار سادگی هستید. شما در درک موقعیت های بحرانی توانایی بالایی دارید و می توانید مطابق با آنها اقدامات لازم را انجام دهید. شما معتقد هستید که هیچ پایانی برای یادگیری وجود ندارد و دوست دارید مدام در حال یادگیری چیزهای جدید باشید. با وجود شخصیت جذاب و خوشایندی که دارید دمدمی مزاجی شما می تواند روی دیگران تأثیر منفی داشته باشد. امسال وضعیت کلی سلامت شما بسیار خوب خواهد بود و فقط برخی مشکلات جزئی از قبیل سرماخوردگی و سردرد خواهید داشت، اما ممکن است سلامتی والدینتان نگرانی هایی برای شما ایجاد کند. امسال سفرهای کاری زیادی خواهید داشت و خوشبختانه بیشتر این سفرها موفقیت آمیز خواهند بود و پول زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. فرصت های خوبی برای گسترش کسب و کارتان در اختیار خواهید داشت، پس از آنها به خوبی استفاده کنید. امسال شما اعتماد به نفس کافی برای مواجه شدن با هر چالش و یا هرگونه موقعیت بحرانی را خواهید داشت. اگر قصد تغییر دادن شغل خود را دارید ماه های میانی سال بهترین فرصت ممکن برای این کار خواهند بود. امسال شما روزهای فوق العاده ای را در کنار عشقتان خواهید گذراند و شاید حتی برای ازدواج برنامه ریزی کنید. مهر، آبان، فروردین و تیر بهترین ماه ها هستند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین فروردین

 

عشق و محبت نه تنها نقش مهمی در امروزتان خواهد داشت، بلکه تمام زندگیتان بسته به آنها می باشد. اگر تنها زندگی می کنید و کسی در زندگیتان نیست، فردی خاص می تواند وارد زندگیتان شود و تمام توجه شما را به خود جلب کند. اگر با کسی در رابطه هستید، اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، چنان پیوند محکمی بین شما و شریک عاطفیتان برقرار کرده که به نظر می رسد گسستن این پیوند بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن باشد و زندگی مشترکتان با این شرایط تا پایان عمر ادامه خواهد داشت. عواملی که باعث ایجاد این پیوند شده اند را پیدا کنید و سعی کنید کارهایی که انجام داده اید را دوباره تکرار کنید. این به نفع شماست!

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین اردیبهشت

 

آیا منزلتان شبیه به میدان جنگ شده و بسیار به هم ریخته و شلوغ است؟ این موضوع با توجه به شخصیت مرتب و منظمی که شما دارید بسیار عجیب است. شخصیت شما، شما را وادار می کند که این به هم ریختگی را سر و سامان دهید و شما را به سمت منظم تر شدن سوق می دهد. در حین جمع و جور کردن وسایل منزلتان ممکن است چیزهایی را پیدا کنید که مدت هاست آنها را گم کرده اید و می پنداشتید که دیگر هیچ وقت پیدا نخواهند شد. به محض اینکه تمیز کردن منزلتان تمام شود می فهمید که چقدر خانه تان زیبا تر از قبل می شود و ممکن است هر روز بخواهید به تمیز کردن آن بپردازید. به انتظار چیزهای خوب باشید!

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

 

 

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین خرداد 

 

یک تماس تلفنی و یا ایمیل هیجان انگیز از یکی از دوستانتان به دستتان خواهد رسید. این پیام حامل خبرهای شگفت انگیزی برای شما خواهد بود. عشق، علاقه و موفقیت در هنرهای مختلف امروزه بسیار مورد توجه اند و این پیام ممکن است توجه شما را نیز به آنها جلب کند. مکالمه با افراد موفق می تواند برای افزایش تلاشتان به منظور رسیدن به اهدافتان انگیزه زیادی به شما بدهد. ذهن شما بیشتر از هر وقت دیگر آماده کار کردن است. به بهترین صورت از این موقعیت استفاده کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس وقت و انرژی خود را صرف کارهای بیهوده نکنید و تمرکزتان را بر روی هدفتان بگذارید.

JamNewsImage14363846 - Copy (2)

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین تیر

امروز ممکن است در خانه تان یک مهمانی و یا یک دورهمی با هدفی خاص برگزار شود و دوستان و آشنایانی که علایقی مشابه با شما و یا عقاید معنوی و مذهبی مشابهی با شما دارند در خانه ی شما دور هم جمع شوند. این دیدار هر چه که باشد و با هر هدفی که باشد حال شما را خیلی خوب خواهد کرد و در پایان روز احساس سبکی خواهید داشت. آنچه امروز و در این جمع اتفاق می افتد حداقل برای یکی از حاضران آغازگر یک زندگی متفاوت خواهد بود. امروز در خانه نمانید و همراه با عشقتان به دامان طبیعت بروید، اگر تازه با هم آشنا شده اید این فرصت خوبی برای بدست آوردن شناخت بیشتر نسبت به طرف مقابلتان خواهد بود.

 

 

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین مرداد

 

امروز مسائل عاطفی با اتفاقاتی عجیب همراه خواهند بود، ممکن است از شخصی که فکرش را هم نمی کنید پیامی عاشقانه دریافت کنید، یک خواستگار ناشناس برایتان پیدا شود و یا نامزدتان ناگهان به شما پیشنهاد ازدواج بدهد. اگر چنین اتفاقاتی برای خودتان نیفتند هم قطعا برای یکی از نزدیکانتان خواهند افتاد! در هر صورت این موضوع باعث خوشحالی شما شده و روزتان را خواهد ساخت. هرچقدر به احساس خود اهمیت بدهید موفق تر خواهید بود. به احتمال خیلی زیاد چیزهای جدیدی که اکنون وارد زندگیتان می شوند، بعدا اهمیت بیشتری به دست خواهند آورد. به این که قلبتان می داند کدام راه را باید در پیش بگیرد اعتماد داشته باشید.

JamNewsImage14363846 - Copy

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین شهریور 

امروز فرصت شرکت در یک پروژه ی کاری و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد که می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر حتی از خود این کار سود زیادی به دست نیاورید هم در روند انجام آن فرصت هایی سر راهتان قرار خواهند گرفت و با افرادی آشنا خواهید شد که می توانند مسیر زندگی شما را به کل تغییر دهند و وضع زندگیتان را به میزان زیادی بهبود ببخشند. اگر هنوز مجرد هستید ممکن است به این واقعیت پی ببرید که یکی از همکارانتان که مود احترام و علاقه ی شما قرار دارد به شما علاقمند است اما از بیان احساسش وحشت دارد، از این بهتر چه می تواند باشد؟!

JamNewsImage14363846

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین مهر

این اواخر احساس رکود و سکون می کرده اید و به نظرتان زندگی خیلی یکنواخت و بدون هیچ امکانی برای پیشرفت بوده است؟ اتفاقاتی که امروز می افتند تمام این افکار پوچ و بیهوده را از سرتان خارج کرده و شما را به فکر ایجاد تغییر و تحول در وضعیت کنونی خواهند انداخت. یک فعالیت گروهی شما را با افرادی با نظراتی متفاوت، حوزه های کاری جالب و ایده هایی جدید قرار خواهد داد که می توانند مسیر زندگی شما را تغییر دهند. امروز به نظر می رسد که دیگران به اندازه ای که شما انتظار دارید مسائل را جدی نمی گیرند. اما بد نیست این را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید. شاید این شما هستید که باید کمی به خودتان آسان بگیرید و کارها را برای خودتان سخت نکنید.

pumpkins-autumn - Copy - Copy - Copy

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

 

 

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین ابان 

امروز ایده های فوق العاده ای به ذهن شما می رسند، اما شما از این که چطور باید آنها را به کار بگیرید مطمئن نیستید. شاید بخواهید یک کار هنری منحصر بفرد انجام دهید و یا ایده هایی متفاوت برای آغاز کسب و کاری جدید به ذهنتان برسند و یا ساده تر از همه، درک جدیدی از اطرافیانتان پیدا کنید. در هر صورت یک چیز مسلم است و آن این است که شما برای پردازش ایده هایی که در سر دارید به مقداری تنهایی نیاز خواهید داشت. ما در برابر عظمت این جهان نقطه ای بیش نیستیم و زندگیمان در مقایسه با آن به اندازه چشم بر هم زدنی است. خودتان را زیاد جدی نگیرید و مسائل را برای خودتان بیش از اندازه پیچیده نکنید.

pumpkins-autumn - Copy - Copy (2)

 

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

 

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین اذر

 

امروز با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که در زمینه هایی متفاوت فعالیت می کنند. توانایی شما در برقراری ارتباط در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در نتیجه هم از همراهی آنها لذت خواهید برد و هم می توانید روابط کاری و حرفه ای با آنها برقرار کنید و آینده ی کاری خود را تضمین نمایید. حداقل چیزی که از این مکالمات به دست خواهید آورد ایده هایی جدید و منحصر به فرد برای گسترش کسب و کارتان خواهد بود. از ابتدای روز برای امروزتان برنامه ریزی کنید، کارها و وظایفتان را انجام داده و حتما برای تفریح و استراحت هم زمانی در نظر بگیرید. اگر می خواهید بتوانید طبق برنامه پیش بروید باید بین کارهای مختلف زمان اضافه هم در نظر بگیرید.

pumpkins-autumn - Copy - Copy

 

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین دی

 

امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی به نفع شما پیش خواهند رفت و عشق درست همان زمانی که اصلا فکرش را هم نمی کنید به سراغتان خواهد آمد. در حال حاضر خلاقیتی در درونتان به جوشش در آمده که بهترین شکل برای بروز آن انجام کارهای هنری است. حالا که روز تعطیل است و وقت دارید به برنامه هایتان فکر کنید و اگر تغییراتی لازم دارند آنها را اعمال کنید. هر کاری که اکنون انجام دهید در آینده برایتان نتیجه های خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن چیزی تلاش کنید، زمانی که آن را به دست می آورید برایتان عزیزتر خواهد بود، پس اشکالی ندارد اگر مجبور باشید کمی سختی را تحمل کنید.

pumpkins-autumn - Copy (2)

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

 

 

تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین بهمن 

 

امروز باید بعضی چیزها را به شانس و اقبالتان واگذار کنید و بپذیرید که برخی چیزها به شرایط موجود بستگی دارند و نمی توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. این موقعیت خیلی خوبی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش بیشتر است، اما مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید. امروز ممکن است از لحاظ عاطفی در وضعیتی پیچیده قرار گرفته باشید. به ندای قلبتان گوش کنید، وقتی سخن از عشق به میان می آید چیزی جز گوش کردن به صدای قلبتان به شما کمک نخواهد کرد.

pumpkins-autumn - Copy

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

 

 

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/6/30 مخصوص متولدین اسفند 

 

امروز اوضاع به نفع شما خواهد بود و تقریبا بیشتر کارها، به ویژه مسائل مرتبط با عشق و احساسات، همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. شور و هیجان عجیبی که در وجود خود احساس می کنید را با شخصی که دوست دارید به اشتراک گذاشته و با هم کارهایی را انجام دهید که برای شما به تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل خواهند شد. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. به ویژه اگر مجرد باشید شرکت کردن در این مهمانی ها فرصت آشنایی با فردی را برایتان فراهم خواهد کرد که ممکن است روزی به عشق زندگیتان تبدیل شود.

pumpkins-autumn

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

 

 

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv" گردآوری از سایت آکا و تصویر زندگی "

 

 

فال ها اکثرا جنبه سرگرمی دارند امیدوارم شما هم به همین نیت با آن مواجه شوید

 

 

نظر شما