شناسهٔ خبر: 35449360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

بگوویچ: در ۲۰ دقیقه اول بازی تحت فشار بودیم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که شاگردانش در ۲۰ دقیقه اول بازی مقابل تراکتور تحت فشار بوده‌اند.


 به گزارش بانک ورزش، وینگو بگوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از مسئولان فدراسیون که اجازه دادند این بازی با حضور هواداران تبریزی برگزار شود، تشکر می‌کنم. همان‌طور که دیروز گفتم بازی فوتبال بدون هواداران فوتبال نیست. امروز شاهد بازی خوبی بودیم. شاید 20 دقیقه اول بازیکنان ما تحت فشار بودند، چون چند بازیکن ما اولین بار است در لیگ برتر بازی می‌کنند، اما کم کم به بازی برگشتیم.

وی افزود: قطعاً تراکتور تیم باکیفیتی است  و در آن شکی نیست، اما گلی که دریافت کردیم روی اشتباه خط دفاع خودمان بود. با این حال باید از بازیکنانم تشکر کنم، چون فوتبال خوبی بازی کردند و از نحوه بازی آنها رضایت دارم. حتی می‌توانستیم یک یا دو گل به ثمر برسانیم. فوتبال است و این نتایج رقم می‌خورد. به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم ما هم در بازی‌های بعدی نتایج را به نفع خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم گل‌گهر درباره دلایل عدم گلزنی تیمش در این بازی گفت: وقتی شما توپ را به جلوی دروازه حریف می‌رسانید باید از فرصت‌ها استفاده کنید. دلیل دیگری که نتوانستیم به گل برسیم عدم تجربه در بازیکنانم بود. البته روی حرکت ترکیبی که انجام دادیم بازیکن‌مان خیلی راحت می‌توانست توپ را تبدیل به گل کند. وقتی یک تیم بازی را می‌بازد، باید آن را آنالیز کنید تا دلایل باخت خود را شناخته و نقاط ضعف‌تان را برطرف کنید.

بگوویچ در واکنش به این پرسش که تیم گل‌گهر در نیمه اول عملکرد خوبی در خط دفاع داشت، اما در نیمه دوم سر در گم ظاهر شد، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم وقتی تیم تراکتور ما را آنالیز می‌کند، ما هم آنها را آنالیز می‌کنیم. دفاع چپ ما در صحنه گل آمادگی کامل برای توپ بلند را نداشت و باعث شد آن گل را دریافت کنیم، ولی در 30، 35 دقیقه پایانی عملکرد بهتری داشتیم و نبض بازی را در دست گرفته و حتی می‌توانستیم گل هم بزنیم.

«بازی برای گل‌گهر به دو قسمت قبل از گل و بعد از گل تقسیم می‌شود و آیا به نظر شما تراکتور می‌توانست گل بیشتری در این بازی به ثمر برساند؟»، وی در پاسخ به این پرسش بیان کرد: وقتی تیم شما هفت بازیکن دارد که برای اولین‌بار در لیگ برتر بازی می‌کند، نمی‌توانید انتظار زیادی از تیم‌تان داشته باشید. خیلی از بازیکنان ما به جز چند بازی اخیر، تجربه لیگ برتری ندارند و به همین خاطر استرس زیادی داشتند. من به تیمم ایمان دارم و اگر همان‌طور که در 35 دقیقه پایانی بازی کردیم، ادامه دهیم، شک ندارم که تیمم می‌تواند موفق شود.

سرمربی گل‌گهر در مورد دلیل عدم حضور فرشاد بیابانی و علی طاهران در ترکیب تیمش یادآور شد: طاهران مدت زیادی است عضو تیم ما نیست. او قبل از شروع لیگ با ما بود و الآن در تیم‌مان نیست. بیابانی هم جزو سهمیه زیر 21 سال ماست. من به این بازیکن اعتقاد خاصی دارم، ولی هنوز کارت بازی‌اش را نگرفته‌ایم تا از این بازیکن استفاده کنیم.

نظر شما