شناسهٔ خبر: 35449321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سرخه

فرمانده ناحیه سپاه سرخه از اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه شهرستان سرخه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه سرخه برگزار شد با اشاره به اینکه دوران هفته دفاع مقدس بهترین دورانی است که باید مطالعه و بررسی داشته باشیم در برابر مملکتی که در تمام دنیا ایستاد اظهار داشت: همه ساله هفته دفاع مقدس در کشور و در شهرستان سرخه از ۳۱ شهریور ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد که امسال هم با رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه در شهرستان سمنان برگزار می‌شود که دو گروهان از بسیجیان شهرستان سرخه در این رژه حماسی شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه سرخه با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان افزود: برنامه های شاخص این هفته بحث فضاسازی فرهنگی، دیدار از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، غبارروبی و گلباران مزار شهدای شهرستان، نشست های معرفتی و بصیرتی با موضوع دفاع مقدس در سطح مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس است.

کاظمی تصریح کرد: سه ویژه برنامه نیز در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سرخه اجرا می‌شودکه یکی بحث راه اندازی کاروان های فرهنگی دفاع مقدس است که این کاروان با همان پوشش هشت سال دفاع مقدس در مدارس حضور می‌یابد و بحث روایتگری در مدارس، مساجد و روستاها را بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه سپاه سرخه ادامه داد: برنامه مهم و ویژه ما برگزاری اجلاسیه شهدای سرخه است که از تاریخ سوم تا پنجم مهر ماه همراه با برپایی نمایشگاه ها و غرفه ها با موضوع حجاب و عفاف، اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار می شود که کار مردمی است و همه گروه ها، نهادها و ارگان ها برای برگزاری اجلاسیه کمک می‌کنند که این اجلاسیه دومین اجلاسیه شهدای سرخه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخه است.

کاظمی عنوان کرد: روز اول اجلاسیه شهدا سوم مهرماه، یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان در گلزار شهدا برپا می‌شود، روز دوم اجلاسیه تحت عنوان همایش زنان ایثارگر می باشد که با جلسه‌ای که کمیته بانوان اجلاسیه شهدا داشته قراربر این است که همایش در صبح روزپنجشنبه ۴ مهرماه برگزار شود.

فرمانده ناحیه سپاه سرخه با بیان اینکه نمایش میدانی تحت عنوان شوق ملکوت در طول این سه شب اجلاسیه شهدا برگزار می‌شود عنوان کرد: برنامه سوم و آخرین برنامه اجلاسیه دعوت از یکی از سخنرانان مطرح کشوری و لشکری است که در پنجم مهرماه برگزار می‌شود. البته اجلاسیه شهدا مبنا و مقدمه ای است برای کارهای بزرگ برای شهدا که با حول و قوه الهی با برنامه‌ریزی که داشتیم انشالله تا آخر سال این برنامه ارزشمند برای شهدا و ایثارگران شهرستان سرخه برگزار شود.

نظر شما