شناسهٔ خبر: 35449293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال|پیروزی یک نیمه‌ای پارس جنوبی‌جم مقابل سایپا

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های لیگ‌برتر، تیم پارس جنوبی‌جم در نیمه نخست یک بر صفر مقابل سایپا تهران به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، هفته چهارم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی‌جم و سایپا تهران از ساعت 19:30 دقیقه امشب در ورزشگاه  تختی جم مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تیم پارس جنوبی‌جم در سه بازی گذشته یک باخت و دو مساوی در کارنامه خود دارد و اکنون با 2 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم سایپا تهران در سه بازی گذشته بدون باخت با دو پیروزی و یک مساوی با 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم پارس جنوبی‌جم  که برای کسب سه امتیاز و نخستین پیروزی خود در هفته چهارم برنامه‌ریزی کرده است در نیمه نخست  در ابتدای بازی با تدارک حمله بر روی دروازه سایپا تاکتیک‌های خود را به رخ تیم حریف کشاند تا اینکه در دقیقه 7 بازی با حمله بر روی دروازه حریف در محوطه 18 قدم  با خطای مدافعان سایپا تهران متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

 در دقیقه 8 بازی محمد نوری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست نخستین گل پارس جنوبی‌جم را به ثمر برساند.

پس از این گل حملات دو تیم بر روی دروازه‌ها شدت گرفت که مجددا در دقیقه 31 روی یک ضربه کرنر تیم پارس جنوبی باز هم دروازه تیم سایپا را باز کرد اما داور به سبب خطا، گل را مردود اعلام کرد.

این بازی در ادامه با فراز و نشیب‌هایی همراه بود که با همین نتیجه یک بر صفر به سود تیم پارس جنوبی‌جم در نیمه نخست به پایان رسید.

انتهای پیام/ف

نظر شما