شناسهٔ خبر: 35449182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی صنایع تعطیل با حمایت از کالای ایرانی

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بازگشایی صنایع تعطیل و نیمه‌فعال را به همراه دارد، گفت: بانک‌ها با تسهیلات ارزان در حمایت از کالای ایرانی گام بردارند.

صاحب‌خبر -

رستم سعداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره لزوم حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی اظهار کرد: لازمه حمایت از کالای ایرانی، پشتیبانی از تولید ملی است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی بازگشایی صنایع تعطیل و نیمه‌فعال را به همراه دارد، تصریح کرد: بانک‌ها با تسهیلات ارزان در راستای حمایت از کالای ایرانی گام بردارند.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تأکید بر اینکه از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی بسیار سپاس‌گزاریم، اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی حلال مشکلات امروز کشور است.

سعداللهی با بیان اینکه عرضه و تقاضا باید متعادل شود، تصریح کرد: کالاها باید به‌خوبی وارد بازار شود و در نقطه مقابل مشتری‌ها که مردم هستند، این کالاهای ایرانی را خریداری کنند.

وی کلید بازار کسب‌وکار را حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی دانست و با اشاره به اینکه رونق بازار کسب‌وکار معضل بیکاری را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی هم با توجه به کالاهای تولید داخل کشور برطرف می‌شود.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تأکید بر اینکه مردم وقتی کالای خارجی خریداری نکنند برای واردکننده به‌صرفه نمی‌شود و وارد نخواهد کرد، اظهار کرد: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید نهادینه شود.

انتهای پیام/74035/م/

نظر شما