شناسهٔ خبر: 35449136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرصت گلزنی داشتیم اما استفاده نکردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال مالدیو گفت: ما در این بازی خوب بازی کردیم و موقعیت گلزنی هم داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد نظام عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی مالدیو- افغانستان با اشاره به وضعیت تیمش در این بازی اظهار کرد: ما امروز بازی خوب و بهتری انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی نیز خلق شد که به گل نرسید.

وی ادامه داد: تیم افغانستان در این بازی نسبت به بازی قبلی خود ضعیف‌تر ظاهر شد و اما ما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان مالدیو بیان کرد: از انجا که تعداد بازیکنان کمتری در اختیار داشتیم فرصت بازآفرینی کامل بدنی برای بازیکنان وجود نداشت به طوری که انجام دو بازی طی سه روز شرایط سختی را برای ما رقم زد.

وی اضافه کرد: تحمل شرایط آب و هوایی شهر همدان هم برای بازیکنان ما سخت است و باعث شده نتوانیم به شرایط تسلط مناسب را پیدا کنیم.

نظام تصریح کرد: از زمانی که سرمربیگری مالدیو را بر عهده گرفتم بر روی دروازه‌بانان تمرکز بیشتری کردم هرچند از بازیکنان مطلوبی نیز برخوردار نبودیم.

وی افزود: ما در سال میلادی جاری تنها 20 روز تمرین داشتیم و 10 روز آن در قطر بوده و هنوز برای کسب آمادگی لازم نیاز به زمان و تمرین بیشتری داریم.

سرمربی تیم مالدیو خاطرنشان کرد: انجام سه بازی طی پنج روز سخت است و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در برنامه‌ریزی‌ها این شرایط را برای نوجوانان و تیم‌ها در نظر بگیرد.

انتهای پیام/89042/

نظر شما