شناسهٔ خبر: 35448975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت نصب بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مدارس بردسکن

بخاری‌های نفتی غیراستاندارد از سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان بردسکن جمع آوری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن گفت: در تمام ممنوعیت نصب بخاری های نفتی غیر استاندارد در مدارس بردسکنمدارس شهرستان بردسکن سیستم های گرمایشی استاندارد نصب شده است و به هیچ عنوان از بخاری های نفتی استفاده نخواهد شد.

حمید اسلامی مقدم از تجهیز 100صندلی در کلاس های درس با حمایت های اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس خبر داد و افزود: در ابتدای سال تحصیلی هیچ دانش آموزی بدون نیمکت و یا صندلی نخواهیم داشت.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن به فعال بودن طرح های آموزشی این مدیریت اشاره کرد و گفت: آموزشگاه ابتدایی 6کلاسه شهید تالی در جنوب بردسکن همزمان با اول مهرماه با اعتبار یک میلیارد تومان  افتتاح و زنگ مهر حسینی و ایثار و مقاومت در این مدرسه به صدا در خواهد آمد. 

وی همچنین از تکمیل آموزشگاه خیرساز حاج غلامرضا رحمتی در محدوده شهرک مسکن مهر بردسکن با اعتبار 500میلیون تومان و مجتمع  آموزشی امام رضا(ع) انابد  با اعتبار 4میلیارد تومان با کمک آستان قدس رضوی در آبان ماه  نیز خبر داد.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بردسکن از تخصیص 400میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی موتورخانه و سیستم گرمایشی آموزشگاه شهید علمی بردسکن خبر داد و گفت:در شهرستان 750دانش آموز دختر و پسر خوابگاهی داریم که از هم اکنون مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز برای تحصیل آنها تامین شده است.

نظر شما