شناسهٔ خبر: 35448695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تراکتور 1-0 گل گهر سیرجان؛ سه امتیازی که با فرصت سوزی به دست آمد

معراج شیخی

شاگردان دنیزلی در دیداری که بسیار فرصت سوزی کردند، سه امتیاز را از آن خود کردند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور و گل و گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود تراکتور به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ برتر 
تراکتور تبریز-گل گهر سیرجان 
جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 17:30 
تبریز-ورزشگاه یادگار امام 
داور: امیر عرب براقی-کمک ها: مهدی عالیقدر – حسن انتظاری

گل: امین پورعلی(گل به خودی)

ترکیب تراکتور: 

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، یوکیا سوگیتا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ساسان انصاری

ترکیب گل گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، محسن طرحانی، حسام پورهاشم، امین پورعلی، پیمان نامور، جانی یانسون، بهنام برزای، سجاد آشوری و مهرداد بایرامی 

تراکتور نیمه نخست را هجومی شروع کرد. در همان ابتدای بازی ضربه زیبای احسان حاج صفی به شکلی خطرناک از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت. دفع توپ زیبای بشاگردی موقعیت خوبی ر ا از ایمان سلیمی گرفت. تحرک بالای ساسان انصاری در زمین گل گهر بی فایده بود. بازی در اواسط نیمه نخست متعادل شد. حرکت زیبای بهنام برزای با شوت این بازیکن همراه شد که این توپ را مظاهری به راحتی در اختیار گرفت. بشاگردی بازهم خوش درخشید! حرکت زیبای مسعود شجاعی با ضربه سر خانزاده همراه شد که این توپ را بشاگردی به زیبایی دفع کرد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

تراکتور نیمه دوم راهم هجومی آغاز کرد. میمبلا که در نیمه دوم به بازی آمد با یک شوت زیبا دروازه بشاگردی را تهدید کرد. بشاگردی به خوبی در این دقایق مقابل حملات گل گهر مقاومت کرد. ارسال حاج صفی را بشاگردی با پا برگرداند. در دقیقه 60، شوت حاج صفی را بشاگردی دفع کرد، نا هماهنگی میان بازیکنان و دروازه بان گل گهر سبب شد تا امین پور با یک حرکت عجیب دروازه خودی را باز کند. گل گهر پس از گلی که خورد سراسر حمله شد و توسط بایرامی چند موقعیت خطرناک را ایجاد کرد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربه آخر بی دقت بودند. پنالتی برای تراکتور! حرکت انفرادی و زیبای کوین فورچونه با خطای بازیکن گل گهر همراه شد و یک پنالتی برای تراکتور به دست آمد. ضربه بی دقت ساسان انصاری از بالای دروازه بشاگردی به بیرون رفت و تراکتور فرصت بیشتر کردن اختلاف را از دست داد. حرکت انفرادی زیبای شجاعی با شوت این بازیکن همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت. مسعود شجاعی در پشت محوطه تراکتور توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. این خطا فرصت خوبی را برای بازیکنان گل گهر ایجاد کرد که از آن استفاده نکردند. در نهایت این دیدار با نتیجه 1-0 به سود تراکتور به پایان رسید.

نظر شما