شناسهٔ خبر: 35447301 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صالحی عمران در گفتگو با دانشجو:

اساتید دانشگاه فنی حرفه‌ای به دوره‌های یک ساله صنعت اعزام می‌شوند

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: اساتید ورودی این دانشگاه برای تدریس موظف به گذراندن دوره‌های یک ساله صنعت هستند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره اصلاح ساختار این دانشگاه گفت: کیفیت آموزشی عناصر زیادی دارد. هر دانشگاه موظف است با بررسی پتانسیل دانشگاه خود اصلاحات لازم را در حوزه آموزش و ارتقاء کیفیت انجام دهد.

صالحی عمران با بیان اینکه عدم تغییر محتوا و سرفصل‌های آموزشی طی سال‌های متمادی یکی از معضلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای به حساب می‌آمد، تصریح کرد: مربیان و اعضای هیئت‌های علمی محتوا و سرفصل‌هایی بسیار کهنه‌ای را به دانشجویان تدریس می‌کردند. با توجه پیشرفت دنیای علم و فناوری مهم‌ترین دغدغه دانشگاه فنی و حرفه‌ای بازنگری دروس دانشگاهی شد. الحمدالله این بازنگری صورت پذیرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای علاوه بر بازنگری دروس جهت ارتقاء سطح آموزشی به توانمندسازی دانش، مهارت و نگرش اساتید و کادر آموزشی نیز پرداخته است. در این راستا برای اساتید دوره‌های کوتاه مدت آموزشی را تدارک دیده‌ایم . همچنین طبق مصوبات اساتید ورودی دانشگاه موظف هستند قبل از تدریس دوره‌های یک ساله صنعت را بگذرانند این فرایند تحولات کیفی بسیار خوبی را برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ارمغان می‌آورد.

نظر شما