شناسهٔ خبر: 35445933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدف د‌شمن از بیان راهبرد مذاکره تنها گرفتن امتیازات بیشتر است

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان در مذاکره خواهان گرفتن امتیاز از مسئولان و امضای معاهده و سپس خارج شدن از مفاد آن هستند، گفت: مقاومت مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی با اشاره به اینکه 31 شهریورماه تاریخ آغاز جنگ تحمیلی صدام و قدرت‌های جهانی بر علیه ایران است، اظهارداشت: این جنگ حمله مرزی نبود بلکه حمله به انقلاب اسلامی و هویت ملت ایران بود.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن در سال‌های اولیه حیات انقلاب اسلامی حقیقت و مسیر این حرکت را فهمیده بود، افزود: 8 سال تمامی قدرت‌های جهان به یاری صدام آمدند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس دوران طلایی و تاریخی است، اضافه کرد: در دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری و کشور باید حرکت‌های بالنده این دوران تبت شود.

نکونام با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای تاریخ درس عظیمی دارد، ادامه داد: این دوران ملت ایران را یاری کرد که 40 سال با اقتدار ایستادگی کنند و امروز به جایی برسیم که دشمن از سر استیصال و درماندگی خواهان مذاکره باشد.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به اشکال مختلف در پی آوردن ایران بر سر میز مذاکره است، گفت: بنابر سخن مقام معظم رهبری ایران هرگز مذاکره نمی‌کند و دشمنان نیز جرات جنگ ندارند، این سخن همه ملت ایران است.

نکونام با بیان اینکه دشمنان در مذاکره خواهان گرفتن امتیاز از مسئولان و امضای معاهده و سپس خارج شدن از مفاد آن هستند، افزود: مقاومت مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی با بیان مقاومت یمن در منطقه اضافه کرد: مقاومت به مردم یمن این توانایی را داده در برابر آل‌سعود و امارات که پشت آن‌ها آمریکا است ایستادگی کند، امروز پهبادهای یمن همه را در اوج استیصال قرار داده است.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اول مهر روز بازگشایی مدارس است، گفت: همه ما در برابر تربیت نسل جوان مسئول هستیم.

وی با اشاره به سالروز تحریم حرمین عسگری به دست کفار افزود: به یاری خدا امروز این حرمین از شرایط سخت گذشته خارج شدند و محلی برای گسترش پیام قرآن هستند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما